۰ نفر

بهبود سولانا بعد از اتفاقات ماه نوامبر؛

مهاجرت شبکه هلیوم به بلاکچین سولانا / افزایش قابل توجه قیمت

۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲
کد خبر: 702443
مهاجرت شبکه هلیوم به بلاکچین سولانا / افزایش قابل توجه قیمت

طی هفت روز گذشته، پس از اعلام اینکه شبکه هلیوم قصد دارد در تاریخ ۲۷ مارس به بلاک چین سولانا مهاجرت کند، سولانا بیش از ۲۳ درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. توکن بومی شبکه هلیوم HNT، نیز ۲۵ درصد در هفته گذشته افزایش یافت.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ طبق یک پست وبلاگی که توسط توسعه دهندگان اصلی منتشر شده است، شبکه هلیوم، زنجیره ای که به اینترنت اشیا (IoT) اختصاص دارد، قصد دارد به شبکه بلاک چین سولانا مهاجرت کند. بنا بر این پست، بنیاد هلیوم یک تاریخ مهاجرت را پس از "ماه ها برنامه ریزی دقیق و توسعه فنی" برنامه ریزی کرده است.

 تیم هلیوم گفت که این ارتقا در 27 مارس 2023 در ساعت 10 صبح به وقت شرقی انجام خواهد شد.

توسعه دهندگان هلیوم می گویند که این ارتقا در یک انتقال 24 ساعته انجام می شود و بر تمام کیف پول های شبکه، هات اسپات ها و وضعیت شبکه تاثیر می گذارد. در پست وبلاگ آمده است: «تکمیل مهاجرت نشان‌دهنده دوران جدیدی برای شبکه هلیوم است که به آن امکان می‌دهد به مقیاس بزرگ‌تری دست یابد و واقعاً به شبکه‌ای از شبکه‌ها تبدیل شود». شبکه هلیوم اکنون نزدیک به 1 میلیون نقطه اتصال دارد، همچنین تقاضای تجاری برای شبکه هلیوم افزایش یافته است."

مهاجرت شبکه هلیوم به بلاکچین سولانا / افزایش قابل توجه قیمت

نمودار HNTUST در تایم روزانه

هر دو توکن سولانا (SOL) و هلیوم  (HNT) طی هفته گذشته افزایش قابل توجهی داشته اند و هلیوم پیشتاز این راه بود. سولانا (SOL) در 24 ساعت گذشته 8.5 درصد و در هفت روز گذشته 23 درصد افزایش یافته است.

در 24 ساعت گذشته، هلیوم 7.3 درصد افزایش یافت و در طول هفته گذشته، 25٪ بالاتر رفت. در حالی که سولانا دوازدهمین شبکه بلاک چین از نظر ارزش گذاری بازار است، هلیوم در جایگاه 117 قرار دارد.

به گفته تیم هلیوم، پس از تایید HIP 70، برنامه نویسان اصلی برنامه هایی را برای شبکه سولانا توسعه داده اند، مانند اجرای PoC Oracles، ایجاد LNS باز و حسابداری، اوراکلز و بارگیری اطلاعات وضعیت حساب هلیوم در Solana Devnet.

 توسعه دهندگان هسته هلیوم همچنین توضیح دادند که اکثر دارندگان توکن HNT و دارندگان هات اسپات "نیازی به انجام هیچ اقدامی برای مشارکت در ارتقا نخواهند داشت."