۰ نفر

رشد سرمایه گذاری در رمزارزها طی سال ۲۰۲۲؛

افزایش ۸۰ درصدی حجم معاملات بیت کوین در صرافی رمزارز بانک DBS

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۲۵
کد خبر: 702338
افزایش ۸۰ درصدی حجم معاملات بیت کوین در صرافی رمزارز بانک DBS

DBS بزرگترین بانک در جنوب شرق آسیا، فاش کرده است که حجم معاملات بیت کوین در صرافی ارزهای دیجیتال خود در سال ۲۰۲۲ ۸۰ درصد افزایش یافت در حالی که حجم معاملات اتریوم ۶۵ درصد افزایش یافت. یکی از مدیران DBS توضیح داد: "ما معتقدیم که بازار به طور قاطع تمرکز خود را به سمت اعتماد و ثبات تغییر داده است، به ویژه در پی رسوایی های متعددی که این صنعت را تکان داده است."

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ DBS، بزرگترین بانک در جنوب شرقی آسیا، هفته گذشته اعلام کرد که صرافی دارایی دیجیتال آن شاهد حجم معاملات بی سابقه برای بیت کوین و اتریوم در سال 2022 بوده است.

به گفته این بانک، تعداد بیت کوین های معامله شده در صرافی دیجیتال DBS (DDEX) نزدیک به 80 درصد بیشتر از سال گذشته بود در حالی که تعداد اتریوم معامله شده در این پلتفرم تقریباً 65 درصد بیشتر بود.

 این بانک همچنین فاش کرد که تعداد بیت‌کوین و اتریوم ذخیره‌شده در DBS به‌ترتیب بیش از 100 درصد و 60 درصد افزایش یافته است و تأکید کرد که این رشد نشان‌دهنده قدرت مستمر اکوسیستم دارایی دیجیتال بانک علی‌رغم نوسانات بازار است.

لیونل لیم، مدیر اجرایی صرافی بانک DBS، اظهار داشت: ما معتقدیم که بازار به طور قاطع تمرکز خود را به سمت اعتماد و ثبات تغییر داده است، به ویژه در پی رسوایی های متعددی که صنعت را تکان داده است.

این بانک صرافی DBS Digital Exchange را در دسامبر 2020 به عنوان یک صرافی فقط برای اعضای خود و سرمایه گذاران نهادی و معتبر راه اندازی کرد.

 در سپتامبر سال گذشته، این بانک از طریق اپلیکیشن دی‌بی‌اس دیجی‌بانک خود، تجارت رمزارز خودگردان را راه‌اندازی کرد.

صرافی دیجیتال DBS در حال حاضر معاملات نقدی شش ارز دیجیتال BTC، ETH، BCH، XRP، DOT و ADA را ارائه می دهد.

این بانک گفت که مشتریان آن در سال 2022 نسبت به سال قبل دو برابر شد و افزود که در پایان دسامبر، صرافی DBS نزدیک به 1200 مشتری جدید ثبت نام کرده بود.

لیم توضیح داد: به‌عنوان یک صرافی دیجیتال قانونی که توسط گروه DBS پشتیبانی می‌شود، ما مزایای منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنیم که سرمایه‌گذاران از آنجایی که به دنبال دروازه‌های مطمئن برای دسترسی به اقتصاد دارایی‌های دیجیتال هستند، از آنها قدردانی کرده‌اند.

بزرگترین بانک در آسیای جنوب شرقی اعلام کرد که با وجود زمستان کریپتو و ورشکستگی چندین شرکت بزرگ، از جمله صرافی FTX، هیچ فروش عمده ای را در پلتفرم خود در زمینه ارزهای دیجیتال مشاهده نکرد.

 این بانک افزود که مشتریان صرافی آن در نیمه دوم سال 2022 موقعیت خرید خالص داشتند.

لیم گفت: ما رویکرد محتاطانه و سنجیده ای را برای توسعه اکوسیستم دارایی دیجیتال خود در پیش گرفته ایم و انتخاب کرده ایم تا با رشد بازار و پیچیده تر شدن سرمایه گذاران، همگام با بازار باشیم.

هفته گذشته، DBS از برنامه خود برای گسترش خدمات رمزارز به مشتریان در هنگ کنگ رونمایی کرد.