۰ نفر

به دنبال رونق بازار رمزارزها؛

افزایش ۴۳ درصدی فروش NFT

۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰
کد خبر: 702134
افزایش ۴۳ درصدی فروش NFT

طبق آمار ثبت شده در ۱۸ فوریه ۲۰۲۳، فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در هفت روز گذشته نسبت به هفته قبل ۴۳.۹۷ درصد افزایش یافته است. حجم فروش NFT در این هفته با ۳۴۵۷۱۶ خریدار و تقریباً ۱.۶۲ میلیون تراکنش به ۳۹۷.۸۶ میلیون دلار رسید.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ طبق آمار cryptoslam.io، در هفته گذشته، فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) افزایش یافته و نسبت به هفته گذشته بیش از ۴۳ درصد رشد کرده است.

حجم فروش NFT در این هفته به ۳۹۷.۸۶ میلیون دلار و تعداد خریداران با افزایش بیش از ۷۷ درصدی به ۳۴۵۷۱۶ رسید.

 بیش از ۹۰ درصد یا ۳۶۰.۳۲ میلیون دلار از کل فروش NFT بر روی بلاک چین اتریوم بود.

2ارز دیجیتال

فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در بلاک چین اتریوم با ۳۶۰.۳۲ میلیون دلار فروش، ۵۴.۷۷ درصد افزایش نسبت به هفته قبل، پیشتاز این راه بود.

 فروش NFT مبتنی بر شبکه سولانا با ۱۸,۷۹۰,۳۵۹ دلار، ۷.۴۷ درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. از نظر فروش هفت روزه، اتریوم و سولانا به ترتیب پس از پالیگان، Immutable X و اسمارت چین بایننس قرار گرفتند.

رمز ارز

پرفروش‌ترین مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در این هفته Otherdeed بود که مجموعاً ۴۷,۰۴۳,۲۹۶ دلار فروخت.

 فروش Otherdeed نسبت به هفته قبل ۱۶۰.۲۱ درصد افزایش یافته است.

 پس از Otherdeed Azuki، Moonbirds، Mutant Ape Yacht Club (MAYC) و Bored Ape Yacht Club (BAYC) قرار گرفتند. در حالی که فروش Otherdeed Azuki در این هفته ۱۷۴.۹۸ درصد افزایش یافت. فروش NFT Moonbirds نسبت به هفته گذشته ۵۰۲.۴۳ درصد رشد کرد.

طبق معیارهای هفتگی بازار NFT Blur این هفته از بازار Opensea پیشی گرفته است. آمار نشان می دهد که Blur بیش از ۶۶ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، در حالی که Opensea ۲۳.۹ درصد است.

 Dappradar.com نشان می دهد که پنج بازار برتر این هفته در زنجیره های مختلف به ترتیب Blur، Opensea، X۲Y۲، Immutable X Marketplace و Lookrare بودند.