۰ نفر

سودهای میلیونی در بازار رمزارزها؛

کیف پولی با ۴۱۲ بیت کوین پس از ۱۱ سال فعال شد!

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۴۶
کد خبر: 700408
کیف پولی با ۴۱۲ بیت کوین پس از ۱۱ سال فعال شد!

کیف پولی که ۴۱۲ بیت کوین داشت، پس از ۱۱ سال فعال شد و آنها را فروخت.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ بر اساس گزارش Peckshield Alert، یک آدرس غیرفعال بیت کوین،"1MMXRA"  که به مدت ۱۱ سال با ۴۱۲.۲۳ بیت‌کوین غیرفعال بود، دوباره فعال شده است.

آدرسی که ۴۱۲.۲۳ بیت کوین مذکور را در سپتامبر ۲۰۱۲ خریداری کرد، اولین انتقال خود را پس از حدود ۱۱ سال انجام داد.

این ۴۱۲ بیت‌کوین در یک تراکنش از این کیف پول جابجا شد و تنها ۰.۱۱ بیت‌کوین به ارزش ۲  هزار و 572 دلار در آن باقی ماند.

بر اساس داده‌های bitinfocharts، این آدرس به دلیل تغییرات قیمتی، بیش از ۹.۵ میلیون دلار سود کرده است. این سود از آنجا حاصل شده که قیمت‌ بیت‌کوین در طول این سال‌ها افزایش یافته است.

بیت‌کوین در آن زمان، در حالی که آدرس مذکور رمزارزهای خود را در اواخر سپتامبر ۲۰۱۲ خریداری کرد، به قیمت حدود ۱۲.۳۶ دلار معامله می‌شد.

در حالی که نمی‌توان قدرت این مالک در هولد کردن برای بیش از ۱۱ سال را انکار کرد، این احتمال وجود دارد که این فرد به رمز کیف پول خود در این مدت دسترسی نداشته است.

قیمت بیت‌کوین در زمان نوشتن این خبر ۲۳ هزار و ۱۹۸ دلار است که ۱.۲۶ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

در حالی که سرمایه‌گذاران از اظهارات جروم پاول، رییس فدرال رزرو در مورد کاهش تورم استقبال کردند، رمزارزها نیز روز سه‌شنبه شاهد رشد بودند و این انتظارات وجود داشت که بانک مرکزی بتواند روند افزایش نرخ بهره خود را آهسته کند.

پاول گفت: "روند کاهش تورم آغاز شده و از بخش کالاها شروع شده است، اما راهی طولانی در پیش دارد. این مراحل اولیه کاهش تورم است."

بعداً در این گفتگو، پاول هشدار داد که ممکن است فدرال رزرو مجبور شود نرخ بهره را با شدت بیشتری افزایش دهد، که برای مدت کوتاهی سرمایه گذاران را به وحشت می‌اندازد.