۰ نفر

گذر از سرمایه گذاری سنتی به سرمایه گذاری نوین

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 700360
گذر از سرمایه گذاری سنتی به سرمایه گذاری نوین

سرمایه‌گذاری در بانک، خرید طلا، سکه، دلار و دیگر گزینه‌های سنتی، امروز در میان نسل جدید جایگاه خود را از دست داده‌اند و اکثر افراد به فکر سرمایه‌گذاری‌ها در بازارهای نوین برای کسب درآمد بیشتر و درآمد دلاری هستند.

استراتژی‌های سنتی سرمایه‌گذاری دیگر جواب نمی‌دهند و هیچ عامل واحدی برای شکست تاکتیک‌های سرمایه‌گذاری طولانی مدت سنتی وجود ندارد. نوسانات زیاد بازار، وابستگی متقابل اقتصاد جهانی، سرمایه‌گذاری‌های هیجانی، تورم و محیطی با نرخ بهره پایین، همگی در نابودی استراتژی‌های سرمایه‌گذاری سنتی نقش داشتند. در عوض بازارهای سرمایه‌گذاری مدرن در سال‌های اخیر افراد زیادی را به خود جذب کرده‌اند. بازار ارزهای دیجیتال و ماینینگ بیت کوین یکی از این سرمایه‌گذاری‌های نوین است. اما چرا این روزها شاهد گذر از سرمایه گذاری سنتی به سرمایه گذاری نوین هستیم؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به عوامل موثر در گذر از سرمایه‌گذاری‌های قدیمی به سرمایه‌گذاری‌های جدید بیندازیم تا بهتر درک کنیم که چرا روش قدیمی سرمایه‌گذاری در برابر سرمایه‌گذاری نوین مانند ماینینگ و بازار ارزهای دیجیتال دیگر کاربردی نیست.

علل موثر در گذر از سرمایه‌گذاری سنتی به سرمایه‌گذاری مدرن

مهم‌ترین عللی که این روزها مردم سرمایه‌های خود را در بازارهای جدید قرار می‌دهند عبارتند از:

1.نوسانات بازارهای سنتی مانند بازار ارز و طلا

نوسانات بازار سنتی یک جزء جدایی‌ناپذیر در آن است. بارها برای بسیاری از ما یا آشنایان و دوستانمان اتفاق افتاده که با خرید دلار، طلا یا حتی مسکن، شاهد افت ناگهانی ارزش آن‌ها بوده‌ایم؛ این بازارها بستگی زیادی به اوضاع اجتماعی و سیاسی ایران دارند و از آن جایی که هیچ کس نمی‌تواند شرایط را به درستی پیش‌بینی کند، احتمالاً ضرر در این بازارها بسیار زیاد است.

در بازارهای مدرن مانند بازار ارزهای دیجیتال، اگر روش صحیح کسب درآمد و سرمایه‌گذاری انتخاب شود، هیچ گاه فرد با ضرر مواجه نخواهد شد. البته در بازار ارزهای دیجیتال اگر شما به ترید مشغول باشید، همچنان خطر ضرر برای شما وجود دارد چرا که این بازار هم خالی از نوسان نیست و هر روز ارزها با افزایش یا کاهش مواجه خواهند شد که ممکن است سرمایه شما به صفر برسد. اما اگر راه صحیح کسب درآمد از ارزهای دیجیتال یعنی ماینینگ و استخراج بیت کوین را انتخاب کنید، هیچ وقت سرمایه شما به صفر نمی‌رسد و می‌توانید همیشه درآمد ثابت دلاری داشته باشید.

نوسانات عظیم بازارهای سنتی و سرمایه‌گذاری بدون اطلاع و دانش در این بازارها باعث می‌شود تا سرمایه‌گذارانی که در این بازارها حضور دارند، در برابر نوسانات بسیار آسیب‌پذیر شوند.

2.وابستگی بازارهای سنتی به اقتصاد جهانی

بازارهای سنتی از جمله اوراق قرضه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، املاک و مستغلات یا کالاها وابستگی شدید به اقتصاد جهانی دارند. اگرچه این بازارها گاهی فرصت‌های رشد خوبی را برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کنند، اما سرمایه‌گذاران را نیز در معرض نوسانات بیشتری قرار می‌دهند، به خصوص اگر این افراد اطلاع دقیق از وضعیت اقتصاد جهانی نداشته باشند.

بازار ارزهای دیجیتال بازاری است که تا حد زیادی استقلال خود را حفظ کرده است. اگرچه حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال بی تاثیر از وضعیت اقتصاد جهانی، به خصوص اقتصاد آمریکا، نیست، اما در دنیای ماینینگ که یکی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری مدرن است، وضعیت متفاوت است. در ماینینگ یا استخراج، ماینر می‌تواند فارغ از پستی بلندی‌های اقتصاد جهانی، به درآمد ثابت دلاری خود در یک ماه دست پیدا کند. در حال حاضر، درآمد حاصل از استخراج بیت کوین با دستگاه‌های ماینر استاندارد (مانند S19pro 110TH ) حدود 280 دلار در ماه است.

3.نیاز به سرمایه زیاد برای سرمایه‌گذاری و سود بیشتر

در بازارهای سنتی، هر چه میزان سرمایه اولیه بیشتر باشد، فرد سود بالاتری به دست خواهد آورد. برای مثال، تصور کنید که یک فرد 1 میلیارد تومان و فرد دیگری 2 میلیارد تومان در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کرده است. درصد سود حاصل از سرمایه‌گذاری 2 میلیارد تومانی در بازه زمانی یکسان بیشتر از سرمایه‌گذاری 1 میلیارد تومانی خواهد بود. از سوی دیگر، فردی که 100 میلیون تومان پول دارد، نمی‌تواند هرگز در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کند چرا که سرمایه او محدود و قیمت مسکن بیش از این رقم است.

یکی از مزایای بازارهای سرمایه‌گذاری نوین به خصوص بازار ارز دیجیتال، امکان سرمایه‌گذاری با هزینه اولیه محدود است. این موضوع هم شامل ترید ارزهای دیجیتال و هم استخراج آن‌ها می‌شود. مزیت استخراج ارزهای دیجیتال این است که سرمایه محدود شما هیچ گاه با سرمایه‌گذاری به صفر نمی‌رسد اما ترید (خرید و فروش) ارزهای دیجیتال می‌تواند سرمایه شما را در نوسانات به صفر برساند.

ماینینگ بیت کوین، سرمایه‌گذاری نوین با درآمد ثابت دلاری

همان طور که مشاهده کردید، مشکلات و نوسانات ناشی از سرمایه‌گذاری‌های سنتی به صورتی است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای جلوگیری از ضرر و زیان، به سراغ روش‌های مطمئن سرمایه‌گذاری با سود بالا بروند.

از سوی دیگر، یکی از مشکلاتی که بسیاری از ما ایرانی‌ها با آن سر و کار داریم، مشکل تورم زیاد و ناپایداری اقتصادی است که سبب شده ارزش ریال در برابر ارزهای رایج دنیا افت شدیدی داشته باشد و به دلیل همین مردم به فکر سرمایه‌گذاری روی کالاهای ارزشمند و سود دلاری بروند.  اگر در اینترنت عبارت "کسب درآمد دلاری" را سرچ کنید، راه‌های زیاد و مطالب گوناگونی در دسترس شما قرار می‌گیرد که می‌تواند شما را برای شروع کار وسوسه کند. اما آیا همه این راه‌ها قابل اعتماد هستند؟ آیا می‌توان ریسک سرمایه‌گذاری روی روش‌های مختلف را پذیرفت؟ همه ما ترجیح می‌دهیم که راهی کم‌خطر با کم‌ترین سرمایه را امتحان کنیم و درآمد دلاری کسب کنیم. یکی از بهترین و کم‌ریسک‌ترین این راه‌ها، ماینینگ قانونی یا همان استخراج قانونی ارزهای دیجیتال است که نیاز به هیچ گونه آموزشی ندارد و با کمترین سرمایه از طریق خرید دستگاه ماینر یا اجاره فارم امکان‌پذیر است.

استخراج بیت کوین چگونه انجام می‌شود؟

ماینینگ بیت‌کوین (bitcoin mining) استخراج بیت کوین راهی برای به دست آوردن بیت کوین‌های ارزشمند بدون پرداخت مستقیم پول برای آنهاست. این فرآیند، که فرآیند پیچیده محاسباتی است، توسط دستگاهی به نام ماینر انجام می‌شود که کامپیوترهایی پر قدرت برای حل مسائل پیچیده ریاضی هستند.  به طور کلی، تعداد بیت‌کوین‌های موجود در دسترس، محدود است و به همین دلیل برای به دست آوردن آن‌ها نیاز به صرف کردن انرژی دارید. بر خلاف استخراج طلا یا سایر فلزات ارزشمند که انرژی به صورت فیزیکی است، در استخراج بیت‌کوین انرژی به صورت انرژی الکتریکی صرف می‌شود. ماینرها، برای حل پازل‌های هش پیچیده با هم رقابت می‌کنند و در نهایت بیت‌کوین به دست می‌آورند که صاحب دستگاه می‌تواند با فروش آن‌ها، درآمد دلاری کسب کند. ارزش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به دلار محاسبه می‌شود.

به بیان ساده‌تر، در ماینینگ رمزارزهایی مانند بیت کوین، کافی است یک دستگاه ماینر قوی و قدرتمند، مانند S19pro 110TH ، داشته باشید و تنظیمات لازم را روی آن انجام دهید تا  دستگاه شروع به استخراج بیت‌کوین کند. در حال حاضر  دستگاه ماینر بیت مین S19pro 110TH که قدرتمندترین دستگاه بازار است، قدرت پردازش 110 تراهشی دارد و به صورت استاندارد استخراج انجام می‌دهد. هر 10 دقیقه، یک بلاک بیت‌کوین برای رمزگشایی در دسترس دستگاه‌های ماینر قرار می‌گیرد. در گذشته، در هر بلاک 50 واحد بیت‌کوین و در حال حاضر، در هر بلاک 6.25 بیت‌کوین برای استخراج وجود دارد که هر چه دستگاه ماینر قوی‌تر باشد، این رمزگشایی سریع‌تر انجام می‌شود.

درآمد حاصل از ماینینگ بیت کوین چقدر است؟

میزان سود حاصل از استخراج بیت کوین به 2 عامل اصلی بستگی دارد:

  • قدرت تراهش دستگاه ماینر
  • قیمت برق

با توجه به این که ایران یکی از کشورهایی است که قیمت برق در آن نسبت به سایر کشورهای دنیا بسیار کم‌تر است،  و ضمن این که استخراج بیت کوین در ایران با کسب مجوز قانونی است، می‌توان با خرید بهترین و پرقدرت‌ترین دستگاه ماینر بازار، به درآمد دلاری مناسب رسید. در حال حاضر، دستگاه ماینر S19pro یکی از بهترین دستگاه‌های ماینر بازار محسوب می‌شود که مصرف برق 3250 وات دارد. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید به درآمد ثابت 200 دلار در ماه برسید. اگر قیمت دلار افزایش یابد، درآمد ریالی حاصل از آن نیز افزایش می‌یابد.

بیت‌کوین امن‌ترین شبکه را در میان همه ارزهای دیجیتال دنیا دارد و از آن جایی که تعداد بیت‌کوین‌ها در دنیا محدودیت دارد، امکان صفر شدن ارزش این ارز نوین وجود ندارد و می‌توانید با خیال آسوده به استخراج و فروش آن دست یابید.

شما می‌توانید بدون هیچ تخصص و آموزشی، و بدون ترس از نوسانات رایج در بازارهای سرمایه‌گذاری سنتی، به راحتی با خرید دستگاه S19pro قانونی در ایران، شروع به کسب درآمد دلاری کند. خبر خوش این که اگر سرمایه اولیه کافی برای خرید ماینر را نداشته باشید، می‌توانید وام قانونی خرید ماینر را دریافت کنید و یا با اجاره فارم، به کسب درآمد دلاری بپردازید.

خرید ماینر بیت‌کوین یا اجاره فارم قانونی

قیمت ماینر S19 Pro 110TH  و دیگر ماینرها، وابستگی زیادی به قیمت بیت کوین دارد. هر چه قیمت بیت کوین پایین‌تر باشد، قیمت ماینر نیز پایین‌تر خواهد بود. در حال حاضر، قیمت ماینر نو S19 Pro 110TH   در بازار ایران حدود 140 میلیون تومان و مدل کارکرده و قانونی این ماینر حدود 120 میلیون تومان است. شما می‌توانید این دستگاه را از شرکت دارا ماینر با بهترین قیمت و به صورت کاملاً قانونی خریداری کنید.

شرکت داراماینر که پیشرو در ارائه خدمات فروش ماینر قانونی است، امکان خرید ماینر با وام قانونی و با کمترین سرمایه را هم فراهم کرده است. تسهیلات برای خرید ماینر قانونی با وام دارا ماینر، 50 میلیون تومان و اقساط آن 12 یا 18 یا 24 ماهه خواهد بود. برای دریافت وام خرید ماینر، نیاز به هیچ ضامنی نیست. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت دارا ماینر به نشانی https://daraminer.com/ مراجعه کنید.

حتی اگر دوست دارید که با حداقل سرمایه به کسب درآمد دلاری بپردازید، علاوه بر دریافت وام قانونی خرید ماینر، امکان اجاره فارم قانونی را هم دارید. دارا ماینر امکان اجاره فارم قانونی را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

اگر قصد خرید دستگاه ماینر را دارید یا می‌خواهید به صورت قانونی فارم اجاره کنید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ماینر قانونی، دریافت وام، اجاره فارم قانونی و تعمیرات تخصصی ماینر با متخصصان دارا ماینر با شماره 091087066463 - 02188792017 تماس بگیرید.