۰ نفر

راهکار مقابله با افزایش روزافزون قیمت دلار

۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۲
کد خبر: 697870
راهکار مقابله با افزایش روزافزون قیمت دلار

اقتصاد ایران هر ساله تحت تاثیر عوامل سیاسی و اجتماعی، دچار افت و خیزهایی می‌شود که انعکاس آن را در قیمت دلار به خوبی می‌توان دید. تحریم‌ها و مسئله توافقات هسته‌ای از جمله عواملی بوده‌اند که تا امروز تاثیر زیادی بر تضعیف ارزش ریال نسبت به دلار داشته‌اند.

افزایش نرخ دلار و تورم در ایران موضوعی جدید نیست و مشکلات ناشی از آن ادامه دارد. اما مسئله اینجاست که آیا می‌توان راهکاری برای رفع این مشکل و جلوگیری از فشار اقتصادی پیدا کرد؟ یکی از بهترین راهکارهایی که این روزها بسیاری از افراد در پی آن هستند، کسب درآمد دلاری است. این روش به مردم کمک می‌کند تا در برابر فشارهای ناشی از افزایش نرخ دلار مشکلات کمتری را تجربه کنند. اما بهترین روش برای کسب درآمد دلاری در ایران چیست؟ در ادامه با یکی از کم‌خطرترین و بهترین روش کسب درآمد دلاری ثابت آشنا خواهیم شد.

کسب درآمد دلاری، راهکاری عقلانی برای مقابله با تورم در ایران

آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می دهد که تورم سالانه در ایران در دی ماه 1401 به 46.3 درصد رسیده که این رقم رکوردی تاریخی در نرخ تورم ایران محسوب می‌شود. افزایش قیمت دلار به صورت روزافزون و در پی آن تورم، نشان از کوچک‌تر شدن هر روز سفره مردم و کاهش قدرت خرید آن‌ها دارد. درآمد مردم در ایران بر اساس ریال محاسبه می‌شود اما در طول سال، قیمت‌های اقلام ضروری بر اساس نرخ دلار افزایش می‌یابد. به همین دلیل است که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مردم درآمد ریالی و خرج دلاری است. با کمی بررسی شرایط، متوجه می‌شویم که درآمد دلاری بدون ریسک و ثابت می‌تواند بهترین راهکار برای مقابله با این مشکلات اقتصادی سخت باشد.

بهترین تعریف برای درآمد دلاری در ایران این است که پول درآوردن شما به دلار است اما خرج کردنتان به ریال. در وضعیت نابسمان اقتصادی حال حاضر ایران، کسب درآمد دلاری راهکاری عقلانی برای مبارزه با فشار ناشی از افزایش هر روز قیمت دلار است. اما چه روشی وجود دارد که بتوان با خیال آسوده، درآمد دلاری کسب کرد؟ آیا باید برای کسب درآمد دلاری با شرکت‌های خارجی همکاری کرد؟ آیا این روش برای همه امکان‌پذیر است؟ خیر! در ادامه با یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری آشنا خواهیم شد که همه افراد می‌توانند بدون ضرر، به این فعالیت بپردازند.

صنعت ماینینگ، صنعتی جذاب برای کسب درآمد دلاری

بیت‌کوین، ارز دیجیتال، رمز ارز و کریپتوکارنسی واژه‌هایی است که در چند سال اخیر همه ما حداقل یک بار درباره آن‌ها شنیده‌ایم. این ارزهای نوین در تقابل با ارزهای کلاسیک (ارزهای فیات) قرار گرفته‌اند و برای در اختیار داشتن آن‌ها نیاز به دستگاهی است که با محاسبات ریاضی، این ارزها را استخراج کند. به این دستگاه ماینر یا استخراج‌کننده بیت‌کوین گفته می‌شود.

استخراج بیت‌کوین یک فرآیند پیچیده محاسباتی برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها از طریق شبکه بیت‌کوین است. افرادی که در فرآیند ماینینگ نقش دارند هم به عنوان ماینر شناخته می‌شوند؛ دستگاهی که برای استخراج بیت‌کوین استفاده می‌شود نیز ماینر نام دارد. دلیل این که فرآیند استخراج بیت‌کوین را "ماینینگ" می‌نامند، این است که مانند هر شکل دیگری از منابع طبیعی، تعداد محدودی بیت‌کوین در دسترس است. حداکثر مقدار بیت‌کوینی که می توان ایجاد یا استخراج کرد 21 میلیون است. درست مانند استخراج طلا یا استخراج نفت، در استخراج بیت‌کوین هم نیاز به سرمایه‌گذاری روی انرژی دارید و باید برای استخراج آن انرژی صرف شود. در اینجا، انرژی به شکل انرژی الکتریکی است. ماینرها برای حل پازل‌های هش پیچیده با یکدیگر رقابت می‌کنند که به صورت رمزنگاری برای تأیید بلوک های حاوی تراکنش‌ها کدگذاری می‌شوند.

به طور ساده، در ماینینگ ارزهای دیجیتال شما دستگاه ماینر قوی و به‌روز، مانند S19pro 110TH ، را خریداری می‌کنید که این دستگاه با تنظیماتی که روی آن انجام می‌دهید، شروع به استخراج بیت‌کوین می‌کند. امروز کار استخراج بیت‌کوین نسبت به روزهای اولیه معرفی ارزهای دیجیتال دشوارتر شده، اما همچنان می‌توان با دستگاه‌های ماینر پرقدرت بازار، که در حال حاضر  دستگاه ماینر بیت مین S19pro 110TH با قدرت پردازش 110 تراهشی است، به صورت استاندارد استخراج انجام داد. تنظیمات دستگاه‌های ماینر بیت‌کوین به این صورت برنامه‌ریزی شده که هر 10 دقیقه، یک بلاک بیت‌کوین برای رمزگشایی دستگاه‌های ماینر قابل دسترسی است. در ابتدا، در هر بلاک 50 واحد بیت‌کوین و در حال حاضر، در هر بلاک 6.25 بیت‌کوین برای استخراج وجود دارد.

میزان سود حاصل از ماینینگ بیت کوین به قدرت تراهش دستگاه ماینر و همچنین به قیمت برق بستگی دارد. از آن جایی که در ایران یکی از کشورهایی است که قیمت برق در آن بسیار پایین است و علاوه بر آن با کسب مجوز می‌توان به صورت قانونی ماینینگ انجام داد، در نتیجه شرایط ایده‌آل برای استخراج وجود دارد. تنها کافی است که بهترین و پرقدرت‌ترین دستگاه ماینر بازار را خریداری کنید و کار استخراج را آغاز کنید. دستگاه ماینر S19pro در حال حاضر به عنوان بهترین دستگاه بازار حساب می‌شود که مصرف برق 3250 وات دارد. با استفاده از این دستگاه، درآمد فرد به 280 دلار در ماه می‌رسد.

آیا ماینینگ بیت کوین امکان ضرر دارد؟

ماینینگ بیت کوین متفاوت از ترید کردن و خرید و فروش بیت کوین است. در ترید کردن، با افزایش و کاهش ارزش کوین‌ها، درآمد شما هم کاهش می‌یابد و ممکن است حتی سرمایه شما به صفر برسد. اما در ماینینگ، دستگاه شما به مقدار ثابتی بیت کوین در ماه استخراج می‌کند و شما این اطمینان را دارید که در ماه 280 دلار درآمد ثابت خواهید داشت. اگر قیمت بیت کوین و دلار افزایش پیدا کند، درآمد شما هم افزایش پیدا خواهد کرد. با احتساب قیمت دلار 42 هزار تومانی، درآمد شما 11,760,000 تومان در ماه خواهد بود و این درآمد هیچ گاه به صفر نمی‌رسد و یا منفی نمی‌شود. از سوی دیگر، بیت‌کوین امن‌ترین شبکه را در میان تمامی ارزهای دیجیتال دنیا دارد و به دلیل محدود بودن تعداد بیت‌کوین‌ها در جهان، امکان صفر شدن ارزش آن وجود ندارد و می‌توان آن را طلای مدرن نامید.

به دلیل همین مزیت ماینینگ است که می‌توان آن را بهترین راهکار برای مقابله با افزایش قیمت دلار در ایران و تورم نامید. هر فردی می‌تواند به راحتی با خرید دستگاه S19pro قانونی در ایران، بدون تخصص، شروع به کسب درآمد دلاری کند. حتی اگر سرمایه کافی برای خرید ماینر را نداشته باشید، می‌توانید وام قانونی خرید ماینر را دریافت کنید و یا با اجاره فارم، به کسب درآمد دلاری بپردازید.

خرید ماینر بیت‌کوین برای شروع کسب درآمد دلاری و مقابله با افزایش قیمت دلار

قیمت ماینر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که افراد برای شروع کار ماینینگ و کسب درآمد دلاری با آن مواجه می‌شوند. قیمت ماینر تا حد زیادی به قیمت بیت کوین وابسته است. هر چه قیمت بیت کوین پایین‌تر باشد، قیمت ماینر نیز افت بیشتری خواهد داشت. در حال حاضر، قیمت ماینر نو S19 Pro 110TH   در بازار ایران حدود 160 میلیون تومان و مدل کارکرده و قانونی این ماینر حدود 140 میلیون تومان است. شما می‌توانید این دستگاه را از شرکت دارا ماینر با بهترین قیمت خریداری کنید.

دارا ماینر ضمن این که امکان خرید دستگاه ماینر قانونی را با بهترین قیمت فراهم کرده، به شما این امکان را می‌دهد تا با دریافت وام قانونی، صاحب دستگاه ماینر شوید و بتوانید با کمترین سرمایه به درآمد دلاری برسید. مبلغ اولیه برای خرید ماینر قانونی با وام دارا ماینر، 50 میلیون تومان و اقساط آن 12 یا 18 یا 24 ماهه خواهد بود. برای دریافت وام خرید ماینر، نیاز به هیچ ضامنی نیست. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت دارا ماینر به نشانی https://daraminer.com/ مراجعه کنید.

اجاره فارم قانونی و استخراج بیت‌کوین

اگر دوست دارید که با حداقل سرمایه به کسب درآمد دلاری بپردازید، علاوه بر دریافت وام قانونی خرید ماینر، امکان اجاره فارم قانونی را نیز دارید. در این روش، بعد از خرید ماینر تنها کافی است فارم قانونی از یک شرکت اجاره کنید  و به کمک آن هر ماه، از بیت‌کوین‌های استخراج شده سود دلاری دریافت کنید. دارا ماینر امکان اجاره فارم قانونی را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

اگر قصد خرید دستگاه ماینر قدرتمند S19Pro را دارید یا می‌خواهید به صورت قانونی فارم اجاره کنید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ماینر قانونی، دریافت وام، اجاره فارم قانونی و تعمیرات تخصصی ماینر با متخصصان دارا ماینر با شماره ۰۹۱۰۸۷۰۶۴۶۳ - ۰۲۱۸۸۷۹۲۰۱۷ تماس بگیرید.