۰ نفر

تجزیه و تحلیل قیمت BNB؛

روند رنج در قیمت بایننس کوین ادامه دارد؟

۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۱۵
کد خبر: 695289
روند رنج در قیمت بایننس کوین ادامه دارد؟

تحلیل تکنیکالی قیمت بایننس‌کوین امروز روند نزولی را نشان می‌دهد. قوی‌ترین سطح حمایتی در محدوده فعلی، سطح ۲۲۵ دلار است و قوی‌ترین سطح مقاومتی، محدوده ۳۲۰ دلار است.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ تحلیل قیمت بایننس‌ کوین حرکت نزولی بیشتری را با تثبیت یک روند رنج نشان می‌دهد. فروشند‌ه‌ها بر بازار BNB حکومت می‌کنند و احتمالاً حاکمیت خود را حفظ می‌کنند و BNB اکنون انتظار کاهش ارزش بیشتر در روزهای آینده را دارد. در نتیجه، به نظر می‌رسد فروشندگان موضع محکمی از خود نشان می‌دهند و ممکن است به زودی بازار را در بر بگیرند. علاوه بر این، قیمت BNB از ۲۸۵ دلار به ۳۱۴ دلار افزایش یافته است و در حدود این آستانه باقی مانده است.

قیمت بایننس‌کوین امروز در محدوده 30۰ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته تقریباً ۳.۶۵ میلیارد دلار، ارزش بازار ۴۸.۷۸ میلیارد دلار و تسلط بر بازار ۴.۸۸ درصد است. قیمت BNB در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۳ درصد کاهش یافت، بایننس‌کوین در ۱۰ می ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت خود رسید، زمانی که در محدوده ATH خود یعنی ۶۸۹.۳۳ دلار معامله می‌شد. در حالی که پایین ترین قیمت بایننس‌کوین در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷ ثبت شد. زمانی که در سطح قیمتی تقریباً ۰.۵۲۶ دلار معامله می شد. کمترین قیمت از زمان ATH آن ۱۸۵.۵۲ دلار (پایین ترین دوره) بود. بالاترین قیمت BNB از زمان آخرین برگشت از سطح ۱۸۵.۵۲ دلار، قیمت ۳۸۶.۸۷ دلار (بالاترین چرخه) بود. در حالی که روند اخیر قیمت بایننس ‌کوین در حال حاضر نیز صعودی است، شاخص ترس و طمع مقدار ۴۶ را نشان می‌دهد که بیانگر ترس است.

تجزیه و تحلیل قیمت روزانه بایننس‌کوین(BNB/USD)؛ آخرین تحولات

تجزیه و تحلیل قیمت بایننس‌کوین نشان می‌دهد که شرایط فعلی بازار با کاهش قیمت، پتانسیل منفی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، نوسانات بازار به دنبال یک حرکت بسته شدن کندل هفتگی است که منجر به این می‌شود که این ارز دیجیتال کمتر مستعد تغییرات نوسان در هر دو طرف باشد و بازار وارد فشار شود.

رمز ارز

نمودار قیمت ۱ روزه BNB/USD منبع: CoinCodex.

همچنین قیمت BNB/USD زیر منحنی میانگین متحرک حرکت می‌کند که نشان می‌دهد بازار از یک روند نزولی پیروی می‌کند. با این حال، از آنجایی که بازار امروز شاهد کاهش نوسان است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که قیمت BNB/USD به سمت حمایت حرکت ‌کند که نشان‌دهنده یک حرکت معکوس احتمالی است و می‌تواند برای بایننس‌کوین یک نقش مهمی باشد.

به علاوه، تجزیه و تحلیل قیمت بایننس‌کوین نشان می‌دهد که معیار شاخص قدرت نسبی (RSI) در مقدار ۷۶ است که باعث می‌شود این ارز دیجیتال وارد محدوده خرید بیش از حد شود و در منطقه بیش از حد ارزش گذاری شده قرار بگیرد. علاوه بر این، شاخص RSI به سمت بالا حرکت می‌کند که نشان می‌دهد، در حالی که قیمت به سمت پویایی افزایش می‌یابد، قدرت خریدان بیشتر از قدرت فروشنده‌ها است.

تجزیه و تحلیل قیمت هفتگی بایننس‌کوین

طبق تحلیل هفتگی، قیمت بایننس‌کوین در چند هفته اخیر (بجز هفته دو هفته آخر) وارد یک حرکت نزولی شده است. علاوه بر این، از آنجایی که در این ارز به طور کلی نوسانات غیرفعال باقی می‌ماند، ارزش این ارز دیجیتال با تغییری بی‌ثبات حرکت می‌کند. در واقع، قیمت در بایننس‌کوین در برابر تغییرات متغیر مقاوم است.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد قیمت BNB/USD در زیر منحنی میانگین متحرک عبور می‌کند و حرکت نزولی را نشان می‌دهد. همچنین می‌توان دید که بازار به سمت یک حرکت خطی تغییر می‌کند، زیرا تغییر قیمت به نفع پویایی ثابت در این ارز دیجیتال حاکم است.

رمز ارز

نمودار قیمت ۷ روزه BNB/USD منبع: CoinCodex.

همچنین مقدار شاخص قدرت نسبی(RSI)  در محدوده ۵۲ است که ارزش پایدار این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد و به این معنی اسن که در منطقه بی‌طرف مرکزی قرار می‌گیرد. با این حال، معیار RSI از یک حرکت فزاینده پیروی می‌کند که نشان دهنده افزایش بازار و پویایی مثبت است. علاوه بر این، افزایش شاخص RSI نشان دهنده فعالیت خرید بیشتر از فعالیت فروش است.

نتیجه گیری تحلیل قیمت بایننس‌کوین

تجزیه و تحلیل قیمت بایننس‌کوین یک حرکت نزولی در روزهای آینده را نشان می‌دهد. فروشند‌ها بازار را تسخیر کرده‌اند. اگر خریدارن نتوانند به زودی پاسخ دهند، آن‌ها بازار را برای مدتی در دست خواهند گرفت. با این حال، از آنجایی که فروشند‌ه‌ها پتانسیل عظیمی از خود نشان می‌دهند، می‌توانند قیمت را تا محدوده‌ حمایتی پیش رو کاهش دهند، اما اگر قیمت مقاومت ۳۲۰ دلاری را بشکند، پویایی بازار به نفع خریداران تغییر خواهد کرد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است. این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.