۰ نفر

نشانه های صعودی آلت کوین برتر؛

منتظر صعود قیمت اتریوم (ETH) باشیم؟

۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹
کد خبر: 694329
منتظر صعود قیمت اتریوم (ETH) باشیم؟

قیمت اتریوم امروز افزایش یافته است و اکثر معامله گران پیش بینی می کنند قیمت اتریوم تا قبل از آوریل ۲۰۲۳ به ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار برسد. توکن بومی اتریوم یعنی اتر، همزمان با رشد بازار رمزارز به بالاترین حد سه هفته‌ای خود رسید.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در ۹ ژانویه، قیمت اتریوم ۲.۸۵ درصد افزایش یافت و برای اولین بار در سه هفته گذشته از ناحیه ۱۳۲۵ دلار عبور کرد، سطحی کلیدی که می‌تواند مسیر بعدی اتریوم را به سمت ۱۳۵۰ دلار هموار کند.

همچنین ارزش بازار کریپتو در مدت مشابه ۲.۶۶ درصد یا ۲۱.۱۸ میلیارد دلار افزایش یافت.

ارز دیجیتال

نمودار قیمت اتریوم در تایم روزانه

کاهش تورم قیمت اتریوم را افزایش می دهد

سرمایه گذاران با توجه به نشانه هایی از کاهش تورم به سمت بازارهای پرریسک هجوم می آورند.

شایان ذکر است، در ۶ ژانویه، گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی وزارت کار ایالات متحده کاهش سرعت افزایش دستمزدها را نشان داد، که ناظران بازار آن را نشانه ای از کاهش موفقیت آمیز سیاست های جنگ طلبانه فدرال رزرو برای کاهش تورم تفسیر کردند.

چنین سناریویی می تواند فدرال رزرو را وادار کند که سرعت افزایش نرخ خود را کاهش دهد، که به نوبه خود می تواند برای دارایی های دیجیتال مانند اتریوم نشانه صعودی باشد.

ارز دیجیتال

بازار اکنون منتظر داده های تازه در مورد قیمت های مصرف کننده در ایالات متحده است که قرار است در ۱۲ ژانویه منتشر شود.

این ارقام لحن نشست دو روزه کمیته بازار آزاد فدرال را که از ۳۱ ژانویه آغاز می شود تعیین می کند.

ارز دیجیتال

معامله گران آپشن اتریوم روی صعود ۱۶۰ درصدی اتریوم شرط بندی می کنند

از آنجایی که شاخص‌های کلان برای بازارهای ریسکی در کوتاه‌مدت صعودی می‌شوند، معامله‌گران آپشن اتریوم نسبت به افزایش احتمالی قیمت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ مطمئن شده‌اند.

شایان ذکر است، بر اساس داده‌های درون زنجیره ای گلسنود، قراردادهای بهره باز اتریوم در ۳۱ مارس منقضی می‌شوند که باعث صعود اتریوم می شود.

جیانگ ژوئر مدیرعامل/بنیانگذار شرکت استخراج بیت کوین B.TOP معتقد است اتریوم برای همیشه از محدوده فعلی خود بین مارس و می ۲۰۲۳ خارج می شود و دلیل آن کاهش تعداد توکن های اتریوم در بازار است.

جیانگ ژوئر نوشت: نرخ تورم توکن اتریوم زمانی که این بلاکچین در اثبات کار (POW) قرار داشت، ۳.۵۹ درصد بود اما الان  حتی پس از بازار نزولی و با سوزاندن توکن‌های غیرفعال، نرخ تورم توکن اتریوم به ۰.۰۱% ‌رسیده است که از این داده‌ها می‌توان نتیجه گرفت که بازار صعودی اتریوم بسیار محتمل است.

نمودارارز دیجیتال

نرخ عرضه اتریوم پس از ارتقاء شبکه آن به اثبات سهام (PoS)

ادوارد پارک، مدیر سرمایه‌گذاری بروکس مک‌دونالد مستقر در لندن، هشدار می‌دهد که فدرال‌رزرو قبل از اینکه مانع افزایش نرخ بهره شود، باید شاهد کاهش مداوم تورم باشد.

توییت ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

اگر این اتفاق نیفتد، تمایل سرمایه‌گذاران به ریسک‌پذیری دوباره کاهش می‌یابد، که می‌تواند منجر به بازگشت اتریوم به کمتر از ۱۰۰۰ دلار در چنین سناریویی شود و به طور بالقوه می تواند یک کف دوقلو را تشکیل دهد.