۰ نفر

ضربه مرگباری دیگر به پیکره سولانا؛

دریافت غرامت ۳ میلیون دلاری یک پروژه NFT از پالیگان

۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبر: 693497
دریافت غرامت ۳ میلیون دلاری یک پروژه NFT از پالیگان

طبق یک اعلامیه در ۶ ژانویه، پلتفرم بلاکچین پالیگان اعلام کرد که به پروژه NFT (y۰۰ts) ۳ میلیون دلار پرداخت کرده است تا این پروژه مجموعه NFT خود را از بلاکچین سولانا به بلاکچین پالیگان انتقال دهد. این بیانیه در دیسکورد بیان و توسط Frank III، بنیانگذار این پروژه، در توییتر تایید شد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ توسعه دهندگان پالیگان قبلاً در 27 دسامبر اعلام کرده بودند که این پروژه NFT به پالیگان منتقل خواهد شد.

دریافت غرامت ۳ میلیون دلاری یک پروژه NFT از پالیگان

با این حال، در آن زمان هیچ مدرکی مبنی بر اینکه پروژه y00ts در ازای انجام این حرکت پول دریافت کرده بود وجود نداشت.

دریافت غرامت ۳ میلیون دلاری یک پروژه NFT از پالیگان

این پروژه NFT ادعا کرد که مبالغی بزرگتر از آنچه از قرارداد پالیگان دریافت کرده بود به این شرکت پیشنهاد شده بود، اما تصمیم گرفتند به هر حال با پالیگان شریک شوند زیرا این بهترین بلاکچین برای پروژه ها خواهد بود.

 Frank III اظهار داشت: ما این معامله را به خاطر پول انجام ندادیم، این فقط یک امتیاز خوب است و ما به طور موثر از آن استفاده خواهیم کرد. ما این کار را انجام دادیم زیرا این هیجان انگیزترین مسیر برای y00ts به عنوان یک پروژه است.

Frank III همچنین اظهار داشت که با این پول قرار نیست لامبورگینی خریداری کند. به عبارت دیگر، تیم از این پول برای مصرف شخصی استفاده نخواهد کرد.

 در عوض، ظاهراً این بودجه صرف استخدام کارمندان جدید برای توسعه کسب و کار، طراحی گرافیک، ایجاد محتوا و هماهنگی رویدادها می‌شود که به گفته او به پروژه‌ اجازه می‌دهد تا رشد بیشتری کند.

این به طور گسترده ای به عنوان یک ضربه مرگبار احتمالی برای شبکه سولانا تلقی می شد، زیرا این شبکه قبلاً به دلیل پیامدهای ناشی از سقوط صرافی FTX تحت فشار بود، اما ویتالیک بوترین در مورد بحران های سولانا گفت که مشکلات سولانا اغراق آمیز است و بسیاری از آن ها قابل حل هستند.

در همین حال، سولانا بعد از خروج y00ts ، در حال جذب پروژه های میم کوینی ماند BONK و ... است که احتمالا باعث بهبود موقت وضعیت آشفته این پلتفرم می شود.