۰ نفر

تجزیه و تحلیل قیمت SOL؛

سقوط بیشتری برای سولانا در راه است؟

۷ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۸
کد خبر: 691352
سقوط بیشتری برای سولانا در راه است؟

طبق روند تحلیل تکنیکالی قیمت سولانا امروز نزولی است. قوی ترین محدوده مقاومتی سطح ۴۶.۵۲ دلار است. همچنین سطح قیمتی ۱۰.۹۹ دلار قوی ترین محدوده حمایتی این رمزارز است.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ تجزیه و تحلیل قیمت سولانا در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲، یک حرکت صعودی جزئی از بازار را نشان می‌دهد. از طرف دیگر، سولانا شتاب منفی کلی به دست آورده است که نشان دهنده کاهش شدید قیمت SOL است. قیمت سولانا طی چند ساعت گذشته منفی بوده است، به طوری که در ۲۵ دسامبر قیمت سقوط کرد و از ۱۱.۷۷ دلار به ۱۱.۲۳ دلار رسید.

قیمت سولانا در تاریخ 25 دسامبر ۱۱.۳۹ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته تقریباً ۲۷۵ میلیون دلار بوده است. همچنین ارزش بازار این رمزارز ۴.۱۳ میلیارد دلار و تسلط آن بر بازار ۰.۵ درصد است. سولانا در ۶ نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود رسید، زمانی که در قیمت ۲۵۹.۵۲ دلار معامله می‌شد. کمترین قیمت از زمان ATH آن ۱۰.۷۵ دلار بود و بیشترین قیمت SOL از زمان آخرین رسیدن به این سطح پایین، قیمت ۱۸.۶ دلار بود. پیش بینی قیمت سولانا در حال حاضر نزولی است.

آخرین تحولات در قیمت روزانه سولانا

سقوط بیشتری برای سولانا در راه است؟

تجزیه و تحلیل قیمت روزانه سولانا نوسانات بازار را به دنبال یک حرکت فزاینده نشان می‌دهد. بیشترین قیمت روزانه سولانا ۱۱.۴۱ دلار و قیمت باز آن در ابتدای روز ۱۱.۳۷ دلار است. در مقابل، کمترین قیمت سولانا با تغییر ۰.۱۱ درصدی و قیمت پایانی ۱۱.۳۹ دلار در سطح ۱۱.۳۷ دلار وجود دارد. به نظر می‌رسد، قیمت SOL/USD زیر قیمت میانگین متحرک حرکت می‌کند که نشان دهنده یک حرکت نزولی است و روند بازار تحت سلطه فروشنده‌ها باشد. از طرفی دیگر، با دیدگاه تحلیلی دیگری به نظر می‌رسد، قیمت SOL/USD در حال حرکت به سمت بالا باشد که نشان دهنده افزایش بازار است، یعنی بازار در حال حرکت به سمت سطح مقاومتی است که می‌تواند باعث حرکت معکوس شود. بنابراین، شاید هنوز امیدی برای خریداران وجود داشته باشد.

تجزیه و تحلیل قیمت سولانا نشان می‌دهد که شاخص قدرت نسبی (RSI)، ۳۲ است که نشان دهنده یک روند ناپایدار برای این ارز دیجیتال است. این بدان معناست که ارز دیجیتال SOL در محدوده خنثی به پایین قرار می‌گیرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد RSI به صورت خطی حرکت می‌کند که نشان دهنده ثبات بازار است. هم وزن بودن سفارشات خرید و فروش باعث می‌شود که شاخص RSI ثابت بماند.

سقوط بیشتری برای سولانا در راه است؟

نمودار قیمت روزانه SOL/USD منبع: CoinCodex.

بنابراین طبق تجزیه و تحلیل روزانه سولانا، قیمت این رمزارز نوسانات بازار را به دنبال یک حرکت کاهشی نشان می‌دهد. از آنجایی که قیمت SOL/USD زیر قیمت میانگین متحرک حرکت می‎کند، نشان دهنده یک حرکت نزولی است. با این حال، به نظر می‌رسد روند بازار در چند روز اخیر پویایی نزولی را نشان داده است. در نتیجه، بازار رویکردی منفی را اتخاذ کرده است.

تحلیل نمودار هفتگی قیمت سولانا

تجزیه و تحلیل نمودار هفتگی قیمت سولانا نشان می‌دهد که شاخص قدرت نسبی ۲۹ است که نشان دهنده وجود یک روند ناپایدار برای این ارز دیجیتال در این تایم فریم است. این بدان معنی است که این ارز دیجیتال در محدده کاهش ارزش سقوط می‌کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد مسیر RSI به یک حرکت خطی تغییر کرده است. مقدار ثابت شاخص RSI همچنین به معنای برابر بودن حجم سفارشات خرید و فروش در این تایم فریم است.

سقوط بیشتری برای سولانا در راه است؟

نمودار قیمت روزانه SOL/USD منبع: CoinCodex.

جمع بندی تحلیل قیمتی سولانا

تجزیه و تحلیل قیمت سولانا نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال دارای یک روند خطی ثابت است و فضای زیادی برای رشد بیشتر دارد. اما از طرفی دیگر، به نظر می‌رسد شرایط فعلی بازار از رویکردی وجود یک روند نزولی پیروی می‌کند. بنابراین، می‌توان فرض کرد که فروشنده‌ها به زودی موقعیت‌های معاملاتی خود را برای شروع کنترل خود بر بازار سولانا خواهند بست.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است. این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.