۰ نفر

بهترین راه کسب درآمد دلاری در تورم بالا + جدول درآمد

۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰
کد خبر: 689659
بهترین راه کسب درآمد دلاری در تورم بالا + جدول درآمد

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که اکثر ما ایرانی‌ها با آن مواجه هستیم، شرایط سخت اقتصادی و تورم است؛ شرایطی که در آن اگر به سختی کار کنیم و به ریال درآمد کسب کنیم، با توجه به وضعیت تورم، برای تامین معاش با مشکل مواجه خواهیم شد؛ هزینه‌های ما در اکثر موارد به دلار حساب می‌شود و قیمت اجناس مختلف به قیمت دلار گره خورده است؛ از آن‌جایی که سرعت رشد دلار نسبت به ریال بسیار زیاد است، در سال‌های اخیر بسیاری از مردم به فکر کسب درآمد دلاری افتاده‌اند.

اما آیا راهی هست که بدون تخصص بتوانیم درآمد دلاری داشته باشیم؟ در پاسخ باید بگوییم خوشبختانه بله! یک راه کاملاً ایمن و مناسب برای کسب درآمد دلاری در ایران وجود دارد که در واقع بهترین راه کسب درآمد دلاری در تورم بالا است. تا به حال در مورد ماینینگ و خرید ماینر و استخراج بیت‌کوین چیزی شنیده‌اید؟ در مورد اجاره فارم قانونی چطور؟ در این مطلب می‌خواهیم با این روش کسب درآمد دلاری آشنا شویم و ببینیم که چرا بهترین روش کسب درآمد دلاری مستمر نام گرفته است. همراه ما باشید.

خرید ماینر، استخراج رمزارز و سود دلاری حاصل از آن

در سال‌های اخیر، خیلی از ما واژه‌هایی مثل بیت‌کوین، ارز دیجیتال و رمز ارز را زیاد دیده‌ایم. این ارزهای نوین که در برابر ارزهای فیات قرار گرفته‌اند، مانند سکه‌های طلا هستند که برای در اختیار داشتن آن‌ها نیاز به یک دستگاه استخراج‌کننده یا ماینر داریم؛ فردی که با استفاده از دستگاه ماینر، کار ماینینگ را انجام می‌دهد، می‌تواند ارزهای ماین‌شده‌ی خود را عرضه کند و به درآمد برسد. این صنعت جهانی است و به همین دلیل، ارزش سکه‌های به دست آمده از ماینینگ به دلار خواهد بود. این فعالیت با توجه به تورم موجود در ایران بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. برخلاف خرید و فروش رمز ارزها که پر از نوسانات شدید است و در آن ممکن است فرد ضررهای سنگینی را در پی کاهش قیمت‌ها تجربه کند، ماینینگ فعالیتی با حداقل ریسک است و سود منفی در آن هرگز وجود ندارد. اما درآمد دلاری از ماینینگ به چه صورت است؟

اگرچه امروز کار استخراج بیت‌کوین نسبت به روزهای اول معرفی رمزارزها سخت‌تر شده است، اما هنوز هم می‌توان با استفاده از دستگاه‌های ماینر پرقدرتی مانند دستگاه ماینر بیت مین S19pro 110TH استخراج کرد. تنظیمات استخراج بیت‌کوین به این صورت است که هر 10 دقیقه، یک بلاک بیت‌کوین برای رمزگشایی دستگاه‌های ماینر قابل دسترسی است. در گذشته، در هر بلاک 50 واحد بیت‌کوین و در حال حاضر، در هر بلاک 6.25 بیت‌کوین وجود دارد.

به دلیل افزایش سختی شبکه، استخرهای استخراج بیت‌کوین به وجود آمدند تا شانس استخراج‌ها در هر 10 دقیقه افزایش یابد و سود به دست آوردن بیت‌کوین تقسیم شود. میزان این سود به عوامل مختلفی بستگی دارد که قدرت تراهش دستگاه ماینر و هزینه برق دو عامل مهم آن هستند. از آن جایی که هزینه برق در ایران به نسبت سایر کشورها کمتر است، افراد علاقه‌مند به ماینینگ و کسب درآمد دلاری، تنها کافی است با خرید ماینر پرقدرت مانند ماینر S19pro 110TH به کسب درآمد بپردازند و سود خوبی به دست آورند. طبق آمارهای ارائه شده، در حال حاضر، بهترین دستگاه ماینر در بازارهای جهانی، ماینر S19pro است که قدرت پردازش 110 تراهشی دارد. مصرف برق این ماینر پرقدرت 3250 وات است و بالاترین بازدهی انرژی را در بین تمامی ماینرهای بازار دارد. با استفاده از این ماینر، درآمد شما به 200 دلار در ماه می‌رسد. با احتساب دلار 36000 تومانی، درآمد شما در ماه حداقل 7 میلیون تومان خواهد بود که این مبلغ قطعی است و سود منفی برای ماینر هرگز وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، بازار کریپتوکارنسی در حال حاضر در شرایط ترس شدید و کاهشی است. با مثبت شدن بازار، درآمد دلاری از ماینینگ نیز افزایش خواهد یافت. با توجه به پیش‌بینی‌های جهانی از قیمت بیت‌کوین در سال‌های آینده، سقف قبلی قیمت شکسته خواهد شد.

قیمت بیت کوین
درآمد ماینر S19 Pro 110TH
16,000
200 دلار
35,000
700 دلار
65,000
1,200 دلار
ضمن این که با افت ارزش بیت‌کوین در شبکه جهانی، اکثر ماینرهای ضعیف که هزینه برق زیادی دارند از رده خارج می‌شوند و سختی شبکه پایین می‌آید. به این ترتیب، اگر دستگاه ماینر قوی با تراهش بالا و مصرف برق پایین داشته باشید، فرصت خوبی برای کسب جوایز بیشتر از شبکه بیت‌کوین خواهد بود.

با وجود این مزایای ماینینگ، حتماً شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که بهترین راه کسب درآمد دلاری در تورم بالا در ایران، ماینینگ بیت‌کوین است! شما هم همین حالا با خرید دستگاه ماینر S19pro می‌توانید بدون تخصص، شروع به کسب درآمد دلاری کنید.

داراماینر

چرا ماینینگ بهترین راه کسب درآمد دلاری است؟

به طور کلی، پاسخ این سوال در امنیت بیت‌کوین خلاصه می‌شود. بیت‌کوین امن‌ترین شبکه در میان تمامی ارزهای دیجیتال دنیاست و به دلیل محدود بودن تعداد بیت‌کوین‌ها در جهان، امکان صفر شدن ارزش آن وجود ندارد. همان طور که اشاره کردیم، ترید (خرید و فروش رمز ارز) راهی پر فراز و نشیب برای کسب درآمد است چرا که نوسانات ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است و ممکن است سرمایه اولیه فرد از بین برود. اما در استخراج بیت‌کوین، ماینرها همیشه در حال استخراج این رمزارز هستند و هیچ گاه دستگاه‌ها نباید خاموش شوند. حتی اگر روزی تمامی بیت‌کوین‌های موجود (21 میلیون عدد) هم استخراج شوند، باز هم ماینرها از کارمزد تراکنش‌های انجام شده در شبکه بیت‌کوین سود خوبی به دست خواهند آورد. با ماینینگ و خرید دستگاه ماینر یا اجاره فارم می‌توانید با خیالی آسوده کسب درآمد کنید.

قیمت ماینر بیت‌کوین برای شروع کسب درآمد دلاری از ماینینگ

برای شروع کار و کسب درآمد دلاری با ماینینگ، مهم‌ترین دغدغه افراد، قیمت بالای دستگاه‌های ماینر است. اگرچه با کاهش قیمت بیت‌کوین (در حال حاضر حدود $16,600)، قیمت دستگاه‌های ماینر هم افت بسیار زیادی داشته است و خرید آن آسان‌تر شده، اما باید این خبر خوب را هم بدهیم که خوشبختانه، امروز برای افراد علاقه‌مند به خرید ماینر قانونی، امکان خرید ماینر با وام نیز فراهم شده است. علاقه‌مندان می‌توانند به راحتی با دریافت وام دستگاهی پرقدرت را خریداری کنند و سپس با استخراج بیت‌کوین و کسب درآمد دلاری، علاوه بر پرداخت قسط‌های ماینر، سود خود را نیز ذخیره کنند. قیمت ماینر نو S19 Pro 110TH   در بازار ایران در حال حاضر حدود 140 میلیون تومان و مدل کارکرده و قانونی این ماینر حدود 120 میلیون تومان است.

خرید دستگاه ماینر قانونی با وام برای نخستین بار در ایران توسط شرکت دارا ماینر امکان‌پذیر شده است؛شرایط دریافت وام خرید ماینر از سوی این شرکت آسان است. دارا ماینر دستگاه پرقدرت S19Pro را هم در مدل‌های نو و هم کارکرده به صورت اقساطی و با ارائه وام عرضه می‌کند تا کسانی که دوست دارند بهترین راه کسب درآمد دلاری مستمر را تجربه کنند، بتوانند با حداقل مبلغ کار خود را آغاز کنند. مبلغ اولیه برای خرید این ماینر 50 میلیون تومان و اقساط آن 12 یا 18 یا 24 ماهه خواهد بود. برای دریافت وام خرید ماینر، نیاز به هیچ ضامنی نیست. در جدول زیر جزئیات دریافت این وام را مشاهده می‌کنید:

داراماینر

نکته: سود ماهانه‌ای که در جدول بالا نوشته شده بر اساس قیمت کنونی بیت‌کوین (حدود $16,600) و درآمد ماهانه 200 دلار نوشته شده است. با افزایش قیمت بیت‌کوین، این رقم افزایش خواهد داشت.

اجاره فارم استخراج بیت‌کوین و کسب درآمد دلاری

اگر قصد خرید ماینر بیت‌کوین را دارید، ولی نگران شرایط نگهداری آن هستید می‌توانید با اجاره فارم قانونی نیز به کسب درآمد بپردازید. در این روش، شما بعد از خرید دستگاه ماینر و در ادامه اجاره فارم قانونی، بیت‌کوین استخراج می‌کنید و به کمک آن هر ماه، از بیت‌کوین‌های استخراج شده سود دلاری دریافت می‌کنید.

دارا ماینر ارائه این خدمات به علاقه‌مندان را هم فراهم کرده است. شما می‌توانید به‌راحتی و بدون سرمایه اولیه زیاد، با اجاره فارم قانونی در دارا ماینر، به کسب درآمد دلاری بپردازید.

در حال حاضر که بیت‌کوین قیمت پایینی دارد، بهترین زمان برای خرید ماینر بیت‌کوین با کمترین قیمت و شروع سرمایه‌گذاری در صنعت ماینینگ و کسب درآمد دلاری است.شما دستگاه ماینر را به ریال خریداری می‌کنید اما کسب درآمد شما به دلار خواهد بود. اگر قصد خرید دستگاه ماینر قدرتمند از جمله ماینر  S19Pro را دارید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ماینر قانونی، دریافت وام، اجاره فارم قانونی و تعمیرات تخصصی دستگاه ماینر با متخصصان دارا ماینر با شماره 09108706463 - 02188792017 تماس بگیرید.