۰ نفر

تجزیه و تحلیل قیمت میم کوین برتر ؛

تحلیل تکنیکالی دوج کوین چه روندی را نشان می‌دهد؟

۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴
کد خبر: 688769
تحلیل تکنیکالی دوج کوین چه روندی را نشان می‌دهد؟

​طبق نمودار قیمت دوج کوین، قیمت این رمزارز در چند روز اخیر نزولی بوده است. در حال حاضر دوج کوین در محدوده ۰.۰۹ دلار معامله می‌شود. همچنین محدوده حمایتی قوی در سطح ۰.۰۸ دلار برای قیمت این ارز دیجیتال وجود دارد.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ آخرین تجزیه و تحلیل تکنیکالی قیمت دوج کوین نشان می‌دهد که قیمت بار دیگر در حال کاهش است. فروشنده‌ها در حال تلاش برای بازگشت به سطوح پایین هستند و به کاهش متوسط ​​قیمت کمک کرده‌اند. قیمت در حال حاضر به سطح زیر ۰.۰۹ دلار کاهش یافته است و پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک دوباره افزایش یابد. از آنجایی که روند نزولی در طول هفته گذشته تحت کنترل بود، ارزش دوج کوین به طور پیوسته در حال کاهش بوده است. اگرچه قیمت امروز مقداری در حال افزایش است، اما تقریباً در طول ۱۰ روز گذشته کاهش یافته است که یک شاخص نزولی است.

تحلیل نمودار روزانه قیمت دوج کوین

تحلیل قیمت یک روزه دوج کوین نشانه‌هایی از حرکت نزولی را نشان می‌دهد. هفته گذشته برای خریداران نامطلوب بود و روند نزولی دوباره برقرار شده است. با این وجود، این احتمال قریب ‌الوقوع وجود دارد که خریداران از امروز به بعد قدرتمندتر شوند و باعث رشد قیمت رو به بالا باشند. به دلیل روند نزولی در دو هفته اخیر، ارزش میانگین متحرک (MA) نیز به پایین، یعنی ۰.۰۹ دلار در حال حرکت است. قیمت برای این زمان تقریباً بیش از ۳۰ درصد از دست داد و از محدوده بالای ۰.۱۱ دلار تا سطح ۰.۰۸۴ دلار ریزش کرده است.

تحلیل تکنیکالی دوج کوین چه روندی را نشان می‌دهد؟

نمودار قیمت 1 روزه DOGE/USD، منبع:  TradingView.

با این حال، نوسانات قیمت به اندازه کافی کاهش یافته است که نشان می‌دهد، بهبود قیمت دوج کوین ممکن است در آینده نزدیک امکان پذیر باشد. مقادیر باند بولینگر به گونه‌ای تغییر کرده است که مقدار بالایی اکنون ۰.۱ دلار است که قوی‌ترین مقاومت را نشان می‌دهد، در حالی که مقدار پایین‌تر ۰.۰۸ دلار است که نشان‌دهنده قوی‌ترین حمایت است. مقدار شاخص قدرت نسبی (RSI) برای نمودار قیمت یک روزه در محدوده ۴۶ ایستاده است، RSI کاملاً خنثی است و منحنی نیز به شدت رو به پایین نیست.

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین؛ تحولات اخیر و نشانه‌های تکنیکالی بیشتر

با توجه به اینکه قیمت در چند روز گذشته به طور مداوم در حال کاهش بوده است، نمودار قیمت ۴ ساعته برای تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین نشان می‌دهد که حرکت نزولی بار دیگر در حال افزایش است. قیمت اکنون به محدوده ۰.۰۸۶ دلار کاهش یافته است و ممکن است در آینده حتی بیشتر از این کاهش یابد. قیمت هر ساعت در حال کاهش است. در نمودار چهار ساعته قیمت، اندیکاتور میانگین متحرک نیز ارزش خود را ۰.۰۸۷ دلار نشان می‌دهد که تا حدودی بالاتر از ارزش فعلی قیمت است.

تحلیل تکنیکالی دوج کوین چه روندی را نشان می‌دهد؟

نمودار قیمت ۴ ساعته DOGE/USD، منبع:  TradingView.

سطح نسبی بالای نوسانات برای روندهای نوظهور دلگرم کننده است. به همین دلیل، باند پایین بولینگر در حال حاضر ۰.۰۸۱ دلار است، در حالی که باند بالاتر بولینگر به سمت ۰.۰۹۵ دلار حرکت کرده است. شاخص RSI همچنین در مقدار ۴۴ روند نزولی داشته است که نشان می‌دهد بازار در حال حاضر در کنترل فروشنده‌ها است.

نتیجه گیری تحلیل تکنیکالی قیمت دوج کوین

تجزیه و تحلیل تکنیکالی قیمت دوج کوین برای چند روز گذشته نشان دهنده روند نزولی است، زیرا قیمت تا سطح ۰.۰۸۴ دلار در طول روز کاهش یافته است. نمودارهای قیمت در هفته گذشته تحت سلطه فروشنده‌‌ها بوده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به مانع نزولی امروز، این روند تا رسیدن قیمت به سطح ۰.۰۷۵ دلار ادامه پیدا کند. اما اگر در محدوده فعلی، خریداران کنترل بازار را در دست بگیرند و قیمت دوج کوین افزایش یابد، احتمال صعود تا محدوده ۰.۰۹۵ دلار وجود دارد

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است. این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.