۰ نفر

رشد صنعت استخراج رمزارز در ایالات متحده؛

تخفیف ویژه هزینه برق برای ماینرهای رمزارز در آمریکا!

۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۸
کد خبر: 686620
تخفیف ویژه هزینه برق برای ماینرهای رمزارز در آمریکا!

کمیسیون خدمات عمومی ایالات کنتاکی آمریکا تحقیقات رسمی خود را در مورد دو قرارداد پیشنهادی آغاز کرده است که قیمت‌ برق را با تخفیف ویژه برای فعالیت استخراج رمزارز ارائه می‌دهد. همچنین گروه حمایت از حقوق محیط زیست Earthjustice ، به دنبال تعیین این است که آیا پرداخت یارانه و تخفیف ویژه به فعالیت استخراج رمزارز هزینه برق را برای ساکنان ایالات کنتاکی افزایش می دهد یا خیر.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ دو قرارداد فعالیت استخراج رمزارز در ایالات کنتاکی تحت بررسی است که شامل یک قرارداد بین شرکت تولید برق کنتاکی پاور و شرکت استخراج رمزارز Ebon International LLC است که یک مرکز استخراج 250 مگاواتی در لوئیزا دارد و دومین قرارداد مربوط به شرکت استخراج رمزارز Bitki-KY است که یک تاسیسات 13 مگاواتی را در Waverly، کنتاکی اداره می‌کند.

در قرارداد اول پیشنهاد شده است که نرخ برق با تخفیف ویژه به شرکت Ebon داده شود، در حالی که برای شرکت Bitki-KY قبلاً یک اعتبار مالیاتی 250,000 دلاری از ایالت کنتاکی پس از تصویب لایحه معافیت مالیاتی کنتاکی برای استخراج کنندگان کریپتو محلی دریافت کرده است.

گروه حمایت از حقوق محیط زیست Earthjustice در بیانیه خود استدلال کرد که استخراج کریپتو «به ‌شدت و به‌ طور تصاعدی از نظر طراحی انرژی بر است» و نرخ‌های تخفیفی و حمایت از شرکت های استخراج کننده «می‌تواند منجر به صدور قبض‌های برق بالاتر برای ساکنان کنتاکی شود».

توماس کامار، وکیل ارشد گروه حمایت از حقوق محیط زیست Earthjustice ، گفت که "منتظر دریافت نتیجه تحقیقات است تا مردم کنتاکی دقیقا بدانند با پرداخت یارانه به شرکت های استخراج کننده رمزارز توسط دولت محلی، آنها متحمل چه هزینه هایی می‌شوند."

توماس کامار گفت:"امیدوارم دولت وعده‌های پوچ شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال مبنی بر اینکه آنها به نفع جوامع محلی خواهند بود، نپذیرفته باشد و در آینده بر قراردادهایی مانند اینها نظارت بیشتری کند."

او افزود: ماینینگ رمزارز یک صنعت عمدتاً بدون بازده و بسیار انرژی بر است که ممکن است برای ساکنان کنتاکی هزینه زیادی داشته باشد.

این گروه همچنین ادعا کرد که شرکت‌های ماینینگ کریپتو به ندرت فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کنند زیرا ماهیت عملیات ماینینگ بسیار خودکار است.

لین بولدمن، مدیر اجرایی گروه حمایت از محیط ‌زیست کمیته حفاظت از کنتاکی، اضافه کرد که بار هزینه‌های مربوط به ساخت تأسیسات جدید استخراج کریپتو «اغلب بر دوش افراد عادی می‌افتد» زیرا «قبض‌های برق دیگران برای پوشش هزینه‌ها بالا می‌رود».

بر اساس گزارش CNBC در 9 اکتبر، ایالات کنتاکی به کانون اصلی شرکت‌های استخراج رمزارز تبدیل شده است.

در حالی که بسیاری از گروه های زیست محیطی می خواهند بیت کوین (BTC) و سایر بلاکچین های اثبات کار به دلیل نگرانی های انرژی به اثبات سهام تبدیل شوند، شورای استخراج بیت کوین اخیرا گزارشی منتشر کرده است که نشان می دهد صنعت استخراج بیت کوین به زودی می تواند به "انتشار صفر آلایندگی" برسد.

گروه حمایت از حقوق محیط زیست Earthjustice خاطرنشان کرد که با شورای منابع ایالات کنتاکی برای ارسال نظرات به نمایندگی از ائتلاف گسترده ای از گروه های حامی محیط زیست مستقر در کنتاکی همکاری کرد و از کمیسیون خدمات عمومی ایالات کنتاکی درخواست کرد که این موضوع را بررسی کند.