۰ نفر

تجزیه و تحلیل قیمت میم کوین مشهور؛

دوج‌ کوین برای یک روند نزولی دیگر آماده می شود؟

۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸
کد خبر: 684004
دوج‌ کوین برای یک روند نزولی دیگر آماده می شود؟

تجزیه و تحلیل تکنیکالی قیمت دوج‌کوین یک روند صعودی را در محدوده فعلی نشان می‌دهد. همچنین حمایت نسبتا قوی در محدوده ۰.۰۸ دلار و مقاومتی در محدوده ۰.۰۹۶ دلار دارد.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ تجزیه و تحلیل قیمت دوج‌کوین یک روند صعودی را برای این روزها نشان می‌دهد، زیرا شانس بهبود صعودی شدن یک بار دیگر افزایش می‌یابد. اگرچه قیمت در سه روز گذشته به یک سطح تعیین کننده کاهش یافت، اما روند دو روز اخیر بازار را به نفع خریداران تغییر جهت داد، به طوری که افزایش جزئی در ارزش DOGE/USD شناسایی شده است، زیرا قیمت با افزایش تقریباً ۳.۵ درصدی دوباره به بالاترین سطح قبلی خود در محدوده ۰.۰۹۲۵ دلار رسیده است.

نمودار قیمت روزانه DOGE/USD

روند صعودی اخیر آغازگر بهبود قیمت در بالای محدوده ۰.۰۷۱ دلار است. تجزیه و تحلیل قیمت روزانه دوج‌کوین حرکت صعودی قیمت را برای این چند روز اخیر تأیید می‌کند، زیرا خریداران در تلاش برای بازگشت دوباره به نمودار قیمت هستند. اگرچه ارزش کل بازار کریپتوکارنسی در روز گذشته کاهش را تجربه کرد، اما روند امروز بازار از خریداران حمایت می‌کند. قیمت دوج‌کوین اکنون در موقعیت ۰.۰۹۲ دلار است و کندل سبز تشکیل شده است. مقدار میانگین متحرک (MA) تقریباً شکسته شده است و نمودار قیمت به محدوده بالای آن جهش یافته است.

دوج‌ کوین برای یک روند نزولی دیگر آماده می شود؟

نمودار قیمت روزانه DOGE/USD. منبع: TradingView.

نوسانات در نمودار قیمت یک روزه نسبتاً کم بوده است، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده افزایش یابد، زیرا خریداران به دنبال بازپس گیری کنترل بازار هستند. باند بالایی بولینگر در محدوده ۰.۰۹۲ دلار و باند پایینی بولینگر در محدوده ۰.۰۷۶۴ دلار قرار دارد که نشان می‌د‌هد فضایی برای نوسانات قیمت دوج‌کوین در روزهای آینده وجود دارد. مقدار شاخص قدرت نسبی (RSI) در میزان ۴۵.۸۳ است که نشان دهنده احتمال یک روند صعودی دیگر برای این روزها است.

تحلیل نمودار چهار ساعته قیمت دوج‌کوین تایید می‌کند که بازار طی چند ساعت گذشته روند صعودی را دنبال کرده است. افزایش قابل توجهی در فعالیت خرید در چهار ساعت گذشته مشاهده شده است، زیرا قیمت تا ۰.۰۹۵ دلار افزایش یافت. اگر خریداران به پیشرفت خود ادامه دهند، بازیابی بیشتر در ارزش DOGE/USD را دنبال خواهد شد. اگر بیشتر وارد جزئیات شویم و میانگین متحرک را مورد بحث قرار دهیم، آنگاه ارزش آن در مقدار ۰.۰۸۵ دلار است.

دوج‌ کوین برای یک روند نزولی دیگر آماده می شود؟

نمودار قیمت 4 ساعته DOGE/USD. منبع: TradingView.

از سوی دیگر، نوسانات افزایش می‎یابد که نشانه مثبتی در مورد روندهای آتی نیست. باند بولینگر بالا اکنون در موقعیت ۰.۰۸۶ دلار قرار دارد، در حالی که باند بولینگر پایین در موقعیت ۰.۰۷۶ دلار قرار دارد. منحنی RSI نیز صعودی است و مقدار آن تا ۶۰ افزایش یافته است.

نتیجه گیری تحلیل قیمت دوج‌کوین

تجزیه و تحلیل قیمت روزانه و ۴ ساعتی دوج‌کوین بهبودی جزئی در ارزش این رمزارز را تأیید می‌کند. این خبر کاملاً دلگرم کننده‌ای برای خریداران است، زیرا قیمت در چند روز گذشته کاهش قابل توجهی داشته است. خریدارن پس از بازگشت پیروزمندانه در ۴۸ ساعت گذشته قیمت را بالا برده‌اند. نمودار قیمت ساعتی نتایج امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهد، همچنین روند صعودی مشاهده شده است، به طوری که امکان افزایش قیمت تا محدوده ۰.۱۱ دلار برای دوج‌کوین بالاست. اما اگر این اتفاق رخ ندهد و بازار دوباره نزولی شود، احتمال ریزش تا ۰.۰۸ دلار وجود دارد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.