۰ نفر

در پی اتهامات وارد شده به ریپل؛

صرافی کوین بیس به کمک ریپل شتافت

۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 677976
صرافی کوین بیس به کمک ریپل شتافت

صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، به آخرین سازمانی تبدیل شده است که در نبرد حقوقی خود علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، به کمک آزمایشگاه‌ ریپل می آید که ممکن است در نیمه اول سال ۲۰۲۳ به پایان برسد. صرافی رمزارز کوین‌بیس اسنادی را برای کمک به آزمایشگاه‌ ریپل در نبرد حقوقی جاری خود با SEC ارائه می کند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس در یک سری توییت در تاریخ 31 اکتبر گفت که این صرافی طی قانون Amicus curiae از قاضی دادگاه اجازه خواسته است تا شواهد لازم بر علیه سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده SEC)) را جمع آوری کند و سپس به دادگاه ارئه دهد.

صرافی کوین‌بیس به کمک ریپل شتافت

طی قانون Amicus curiae در آمریکا هر کس که اطلاعات و شواهدی را برای یک پرونده قضایی در دست داشته باشد می‌تواند به عنوان "دوست دادگاه" وارد دادگاه شود و به حل مشکل دعوا کمک کند.

گروال افزود بر اساس قانون اساسی ایالات متحده مقامات نمی توانند "رفتار را به عنوان نقض قانون بدون ارائه اطلاعیه منصفانه مبنی بر غیرقانونی بودن رفتار محکوم کنند."

او افزود: «با شکایت از فروشندگان توکن‌های ریپل پس از بیانیه‌های عمومی مبنی بر قانونی بودن آن تراکنش‌ها، SEC این اصل پایه را فراموش کرده است.»

در صورت تایید، کوین‌بیس هم به کمک دیگر شرکت هایی که در این پرونده حضور دارند مانند Investor Choice Advocates Network و اپلیکیشن موبایل رمزارز SpendTheBits می‌پیوندد که می‌توانند طی قانون Amicus curiae به ارائه شواهد و مستندات بپردازند.

انجمن بلاک چین نیز حمایت خود را از ریپل در 28 اکتبر اعلام و اشاره کرد که دیدگاه‌های رئیس SEC، گری گنسلر در مورد قوانین اوراق بهادار می‌تواند اثرات مخرب داشته باشد.

آزمایشگاه ریپل درگیر یک دعوای حقوقی تقریباً دو ساله با SEC شده است که مربوط به فروش توکن های ریپل به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده است.

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل در یک برنامه رادیویی گفت که فکر می کند این پرونده می تواند تا نیمه اول سال 2023 به پایان برسد، اما اعتراف کرد که پیش بینی دقیق تاریخ پایان دشوار است.