۰ نفر

مارک یوسکو، مدیر صندوق تامینی؛

رالی بعدی بیت کوین در سه ماهه دوم 2023 آغاز می شود!

۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۰۸
کد خبر: 676766
رالی بعدی بیت کوین در سه ماهه دوم 2023 آغاز می شود!

به گفته مارک یوسکو، مدیر صندوق تامینی، بدون در نظر گرفتن بحران‌های اقتصاد کلان، پیش بینی می کند با انتظار برای هاوینگ بعدی بیت‌کوین، بازار رمزارزها احتمالا در سال 2023 روند صعودی در پیش بگیرد.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ به گفته مارک یوسکو، مدیر صندوق تامینی، احتمالا انتظار هاوینگ بعدی بیت‌کوین، باعث ایجاد جرقه‌ای در بازار رمزارزها خواهد شد و احتمالا شاهد روند صعودی در سه ماهه دوم سال 2023 خواهیم بود.

مکانسیم هاوینگ که پاداش بلاک بیت‌کوین را هر چهار سال به نصف کاهش می‌دهد، از لحاظ تاریخی یک کاتالیزور اصلی برای رالی ارزهای دیجیتال بوده است. انتظار می‌رود هاوینگ بعدی در اوایل سال 2024 رخ دهد.

به گفته این مدیر صندوق تامینی، با توجه به قوانین ریاضی، این هاوینگ احتمالا بیت‌کوین را به سمت کانال 100 هزار دلاری یا احتمالا فراتر از آن سوق خواهد داد.

وی اظهار داشت: "اگر پاداش بلاک از 6.25 به 3.125 بیت‌کوین کاهش یابد، آنگاه قیمت باید دو برابر شود تا ماینرها به کسب درآمد خود ادامه دهند."

یوسکو فکر می‌کند که این رالی علیرغم تصویر نامطلوب اقتصاد کلان که تحت سلطه نرخ‌های بهره بالا و رشد آهسته است، اتفاق می‌افتد.

به این دلیل که طبق گفته یوسکو، دارایی‌های دیجیتال در نهایت با بازارهای سهام ارتباطی ندارند.

یوسکو توضیح داد، دارایی های سنتی توسط رشد اقتصادی، سیاست های فدرال رزرو و تورم هدایت می شوند، اما کریپتو توسط خود فناوری هدایت می‌شود.