۰ نفر

آشنایی با فارم قانونی دارا ماینر

۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۳۵
کد خبر: 669389
آشنایی با فارم قانونی دارا ماینر

چند وقتی است که بازار رمزارزها و استخراج ارزهای دیجیتال به یک بازار مهیج و پرطرفدار تبدیل شده است. بعضی افراد با ترید و خرید و فروش رمز ارز در این بازار حضور دارند و برخی دیگر با استخراج و ماینینگ ارز دیجیتال، به کسب درآمد دلاری می‌پردازند.

 از آن جایی که ترید یا همان خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازمند آموزش و مدیریت سرمایه در نوسان‌های زیاد و خطرناک است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در بازار کم‌خطرتر ماینینگ و استخراج فعالیت کنند. در دنیای استخراج بیت کوین، اگرچه ممکن است میزان سود در بازه زمانی مشخصی نوسان داشته باشد اما هرگز این سود صفر نمی‌شود و سرمایه‌گذار ضرر نخواهد کرد. از سوی دیگر، به گفته مدیر عامل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، استخراج رمز ارزها در فارم‌های قانونی، طبق مصوبات وزارت صنعت، معدن و تجارت تنها راه قانونی ماینینگ و فعالیت داشتن در دنیای کریپتوکارنسی است.

صنعت ماینینگ به طور کلی دو ویژگی مهم دارد: اول این که استخراج رمز ارز با استفاده از دستگاه‌ ماینر برق زیادی مصرف می‌کند و دوم این که خرید دستگاه ماینر نیازمند هزینه زیادی است. این دو محدودیت موجب شده تا دو مفهوم "اجاره فارم قانونی" و "استخراج ابری بیت کوین" پدیدار شود. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه اجاره دادن فارم قانونی حضور پر رنگ داشته است، شرکت دارا ماینر است.

لازم به ذکر است با توجه به کاهش ارزش بیت‌کوین در ماه‌های گذشته قیمت ماینر s19 pro که بالاترین بازدهی انرژی را بین تمامی ماینر‌های بازار ایران دارد به شدت کاهش پیدا کرده است.

دستگاه‌های ماینری که پلتفرم داراماینر ارائه می‌کند کاملا قانونی بوده و با مجوز رسمی از وزارت صمت وارد شده است. این شرکت برای تسهیل در امر درآمدزایی علاقه‌مندان به صنعت کریپتو، علاوه بر این که امکان دریافت وام برای خرید ماینر s19 را فراهم کرده است، خدمات هاستینگ ماینینگ در زمینه تامین فارم‌های قانونی و اجاره قانونی فارم را نیز ارائه می‌دهد. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری درمورد فارم قانونی دارا ماینر در اختیار شما قرار دهیم.

اجاره فارم‌های قانونی دارا ماینر چگونه است؟

بر اساس قانون تصویب شده از سوی وزارت صمت، تنها داشتن دستگاه ماینر قانونی برای فعالیت در صنعت ماینینگ کافی نیست؛ تمامی افرادی که دستگاه ماینر ارز دیجیتال دارند باید مجوز تاسیس و بهره‌برداری فارم بیت کوین نیز داشته باشند یا دستگاه ماینر خود را در یک فارم قانونی قرار دهند و در این فارم اجاره شده ماین کنند.

دارا ماینر یکی از شرکت‌های حرفه‌ای در حوزه اجاره فارم‌های قانونی است. افراد می‌توانند در این روش سرمایه‌گذاری ‌با خرید ماینر قانونی، طی قراردادی فارم و محل قرار گرفتن ماینر را اجاره کنند و به این ترتیب برای ماین کردن، برق مورد نیاز خود را از این فارم‌ها خریداری کنند.

جالب است بدانید که دارا ماینر علاوه بر فراهم کردن اجاره فارم قانونی، خرید ماینر با وام را هم برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر کرده است تا بتوانند هم راحت‌تر خرید ماینر را تجربه کنند و هم در فارم قانونی، کسب درآمد کنند.

آشنایی با مزایای اجاره فارم قانونی و استخراج رمز ارزها

از مهم‌ترین مزایای اجاره فارم قانونی دارا ماینر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماینری که خریداری کرده‌اید و در فارم قانونی با استفاده از آن استخراج رمز ارز انجام می‌دهید، متعلق به شماست و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را بفروشید. ممکن است در زمان فروش، ارزش دستگاه بیش از زمان خرید دستگاه ماینر باشد و از فروش دستگاه نیز سود ببرید.
  • اجاره فارم قانونی و استخراج بیت کوین در آن طی زمان‌های مختلف، درآمد متغیری نیز دارد؛ اما هرگز بدون سود نیست و فرد متضرر نخواهد شد.
  • در صورتی که فارم را از شرکت‌های معتبر و دارای مجوز اجاره و قرارداد مطمئن ثبت می‌کنید، از کلاهبرداری در امان خواهید بود و با خیال آسوده کسب درآمد خواهید کرد. طبق قرارداد با شرکت دارا ماینر، شما دستگاه ماینر خود را به شرکت می‌سپارید و سود ماهیانه را در کیف پول دیجیتال خود به صورت مستقیم دریافت می‌کنید.
  • در صورتی که دستگاه خود را به شرکت اجاره دهنده فارم قانونی بسپارید، نیاز به داشتن دانش و تخصص برای استخراج رمز ارز نخواهید داشت و می‌توانید زمانتان را صرف آموزش، ترید و خرید و فروش رمز ارزهای خود کنید.

آشنایی با معایب اجاره فارم قانونی و استخراج بیت کوین

اجاره فارم قانونی در کنار مزایایی که دارد؛ معایب و یا بهتر بگوییم محدودیت‌هایی نیز دارد که عبارتند از:

  • ظرفیت فارم‌های قانونی در ایران بسیار محدود است.
  • گاهی ممکن است این موضوع پیش بیاید که بعضی از فارم‌های قانونی تا 300 ساعت در سال خاموشی داشته باشند.

دارا ماینر

استخراج ابری بیت کوین چیست؟

روش استخراج ابری بیت کوین با فارم قانونی متفاوت است. در این روش، فرد با پرداخت هزینه‌ای هش ریت اجاره می‌کند و از این فضای ابری استفاده می‌کند. شرکت‌هایی که فضای ابری اجاره می‌دهند، مسئولیت نگهداری از تجهیزات ماینینگ را برعهده دارند.

آشنایی با مزایای استخراج ابری بیت کوین

از مهم‌ترین مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • علاقه‌مندان به ماینینگ بیت کوین با بودجه کم هم می‌توانند از این روش سرمایه‌گذاری استفاده کنند.
  • افرادی که از روش فضای ابری استفاده می‌کنند، نیاز به تخصص و دانش فنی برای استخراج رمز ارز نخواهند داشت و تنها کافی است در مورد خرید و فروش ارزهای دیجیتال اطلاعاتی به دست آورند.

آشنایی با معایب استخراج ابری بیت کوین

با توجه به معایبی که این روش دارد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به صورت قانونی فارم اجاره کنند. معایب استخراج ابری بیت کوین عبارتند از:

  • کاربر در این روش هیچ ماینری را به صورت مجزا برای خود ندارد و هیچ کنترلی روی تجهیزات ماینینگ ندارد.
  • ممکن است کاربر در یک ماه هیچ درآمدی نداشته باشد.
  • امکان یافتن شرکت ارائه‌دهنده فضای ابری سخت‌تر و احتمال کلاهبرداری در آن بیشتر است.

تفاوت فارم قانونی با فضای ابری بیت کوین چیست؟

همان طور که گفته شد، سرمایه‌گذاری در دو روش اجاره فارم قانونی و استخراج از طریق فضای ابری بیت کوین با هم متفاوت است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو روش این است در فضای ابری هیچ تجهیزاتی به کاربر تعلق ندارد اما در روش فارم قانونی، کاربر با پرداخت هزینه، ابتدا ماینر را به صورت قانونی خریداری  و فاکتور رسمی دریافت می‌کند که نشان می‌دهد او صاحب دستگاه است و سپس دستگاه را به فارم قانونی می‌سپارد تا ماینینگ انجام شود. دستگاه حتی در فارم اجاره‌ای هم متعلق به فرد است.

با توجه به مشکلات فضای ابری، امکان کلاهبرداری در آن زیاد است و در سال‌های گذشته نیز چندین شرکت در ایران از این طرق کلاهبرداری کرده‌اند. مهم‌ترین مشکل در این روش که امکان کلاهبرداری را بیشتر می‌کند این است که کاربر باید تمامی هزینه اجاره فضای ابری را در ابتدای قرارداد پرداخت کند؛ این در حالی است که هیچ گونه تضمینی برای سود ماهیانه وجود ندارد و ممکن است فرد متضرر شود.

و در پایان اینکه...

با توجه به توضیحات فارم قانونی و مزایای آن نسبت به فضای ابری، توصیه می‌کنیم که اگر علاقه‌مند به ماینینگ هستید، با خرید ماینر قانونی و اجاره فارم قانونی، به راحتی و با خیال آسوده کسب درآمد کند. دارا ماینر به عنوان پلتفرم قانونی فروش دستگاه‌های ماینر نو و کارکرده، ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ ماینینگ و اجاره دهنده فارم‌های قانونی به علاقه‌مندان صنعت ماینینگ مشاوره و خدمات می‌دهد. این شرکت علاوه بر خدمات اجاره فارم قانونی، برای خرید دستگاه ماینر نیز وام پرداخت می‌کند.