۰ نفر

صفر تا صد شروع ماینینگ با وام

۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبر: 667468
صفر تا صد شروع ماینینگ با وام

در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی و تورم و همچنین درک دغدغه علاقه‌مندان به ماینینگ سبب شد تا دارا ماینر از خدمات جدید خود، یعنی ارائه وام برای ماینینگ، رونمایی کند. این فروشگاه دستگاه‌های ماینر از پرسش‌های ذهنی و دغدغه ماینرها اطلاع دارد، از جمله این که آیا امکان خرید ماینر با وام وجود دارد؟ آیا خرید ماینر با وام به صرفه است و سود دهی دارد؟ آیا می توان با درآمد ماینر اقساط وام را پرداخت کرد؟

در سال‌های اخیر، نام ماینینگ بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال زیاد به گوش رسیده است. ماینینگ فرآیندی است که در آن توکن‌ها یا سکه‌های ارزهای دیجیتال جدید تولید می‌شوند و تا حدودی شبیه به استخراج فلزات گران‌بها است. فرآیند ماینینگ با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های ماینر انجام می‌شود که خرید آن‌ها هزینه بسیار زیادی دارد و مشکل عمده اکثر کسانی است که تصمیم دارند ماینینگ را شروع کنند، خرید دستگاه ماینر است. از طرفی، گرفتن وام برای استخراج بیت کوین یا هر کسب و کار مرتبط با ارز دیجیتال در همه جای دنیا بسیار چالش برانگیز است، زیرا بسیاری از بانک‌های جهان هنوز اهمیت بیت کوین و ارزهای دیجیتال را درک نکرده‌اند.

در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی و تورم و همچنین درک دغدغه علاقه‌مندان به ماینینگ سبب شد تا دارا ماینر از خدمات جدید خود، یعنی ارائه وام برای ماینینگ، رونمایی کند. این فروشگاه دستگاه‌های ماینر از پرسش‌های ذهنی و دغدغه ماینرها اطلاع دارد، از جمله این که آیا امکان خرید ماینر با وام وجود دارد؟ آیا خرید ماینر با وام به صرفه است و سود دهی دارد؟ آیا می توان با درآمد ماینر اقساط وام را پرداخت کرد؟

در ادامه به طور کامل با نحوه دریافت وام و شروع ماینینگ آشنا خواهیم شد؛

نکات مهم پیش از شروع ماینینگ و خرید ماینر

قبل از شروع ماینینگ و ورود به دنیای پرریسک سرمایه‌گذاری روی استخراج ارزهای دیجیتال، نکات زیر را در نظر داشته باشید تا دستگاهی به‌صرفه و باکیفیت خریداری کنید:

  1. دستگاه ماینر را از شرکت معتبر بخرید. دستگاهی که خریداری می‌کنید باید مجوزهای قانونی از جمله برگه سبز گمرکی و فاکتور رسمی دارای تمامی مشخصات شرکت وارد کننده، فروشنده، خریدار و اطلاعات دستگاه را داشته باشد.
  2. محل ماینینگ باید قانونی باشد و از برق خانگی برای ماینینگ استفاده نشود زیرا طبق قانون ایران، این کار غیر قانونی است و جرایم سنگینی به دنبال دارد.
  3. دستگاهی را خریداری کنید که توسط بهترین برند سازنده ماینر تولید شده است. در حال حاضر، بهترین شرکت تولیدکننده دستگاه ماینینگ در جهان، شرکت بیت‌مین (Bitmain) است که بهترین کیفیت ساخت و بهترین قطعات را ارائه می‌کند و تمامی قطعات آن در ایران قابل تعمیر و تعویض هستند. دستگاه‌های ماینینگ بیت‌مین در ایران توسط دارا ماینر به فروش می‌رسد و شما می‌توانید از طریق خدمات جدید این شرکت با دریافت وام، این دستگاه‌ها را خریداری نمایید.
  4. بهره‌وری انرژی دستگاه ماینینگ را در نظر بگیرید. قدرت پردازش ماینر و میزان مصرف برق ماینر دو ویژگی مهمی هستند که بر بهره‌وری دستگاه تاثیرگذارند. ماینر S19 پرو ساخت شرکت بیت‌مین با قدرت پردازش 110 تراهش و مصرف برق 3250 وات، بهترین دستگاه ماینر از نظر بهره‌وری و صرفه اقتصادی است.
  5. ماینرها باید در دما و رطوبت مناسب نگهداری شوند تا عمر مفید داشته باشند. بهترین دما برای نگهداری از ماینرها 5 تا 40 درجه سانتی‌گراد و بهترین رطوبت 5 تا 95 درصد است.

ارائه وام برای خرید ماینر برای اولین بار در ایران

ماینینگ بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال یکی از جدیدترین راه‌های سرمایه‌گذاری در ایران است که به ماینرها اجازه می‌دهد تا درآمد دلاری کسب کنند. شرکت‌های مختلفی در این حوزه فعالیت دارند که یکی از بهترین و فعال‌ترین شرکت‌ها دراماینر است. دارا ماینر را می‌توان شرکت پیشرو و حرفه‌ای در صنعت ماینینگ ایران دانست. این شرکت به عنوان فروشگاه دستگاه ماینر و خدمات اجاره فارم فعالیت دارد. این شرکت بهترین دستگاه‌های ماینر، از جمله s19pro با قدرت پردازش 110 تراهش، را به فروش می‌رساند.

دارا ماینر به تازگی از خدمات جدیدی رونمایی کرده که کار را برای افرادی که می‌خواهند درآمد دلاری خوبی داشته باشند، آسان می‌کند. این خدمت جدید، ارائه وام خرید دستگاه ماینر است. افراد علاقه‌مند به ماینینگ با دریافت این وام و خرید دستگاه ماینر می‌توانند کسب و کاری سودآور را راه‌اندازی کنند. برای مثال، ماینرها می‌توانند با خرید دستگاه ماینر s19pro (قیمت ماینر s19 pro حدود 170 میلیون)  و در حالی که قیمت بیت کوین 20 هزار دلار است، 300 دلار در ماه درآمد داشته باشند. چه بهتر که امکان خرید این دستگاه از طریق وام فراهم شود، زیرا وام گرفتن زمانی سودده است که در یک کسب و کار سودور سرمایه‌گذاری شود.

شرایط اخذ وام خرید ماینر از دارا ماینر

وام خرید دستگاه ماینر معادل 50 میلیون تومان و بازپرداخت آن در بازه‌های زمانی 12، 18 و 24 ماه است. اقساط این وام در جدول زیر نشان داده شده است.

داراماینز

برای دریافت وام کافی است مدارک زیر را به دارا ماینر ارائه دهید؛

  1. تصویر شناسنامه
  2. تصویر کارت ملّی
  3. یک چک به مبلغ میزان وام دریافتی

شما می‌توانید با دریافت وام و خرید یکی از ماینرهای حرفه‌ای و در زمانی که بیت کوین حدود 20 هزار دلار و دلار 30 هزار تومان قیمت دارد، تقریباً 10 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید. با توجه به اقساط مناسب این وام، با ماینینگ هم می‌توانید قسط‌ها را به راحتی پرداخت کنید و هم سود ماهانه از استخراج بیت کوین به دست آورید. این بهترین فرصت سرمایه‌گذاری و اخذ درآمد دلاری است.

هاستینگ با دارا، اولین ارائه دهنده خدمات اجاره فارم

دارا ماینر علاوه بر این که امکان دریافت وام برای خرید ماینر را برای اولین بار در ایران فراهم کرده است، اولین ارائه‌دهنده خدمات اجاره فارم در ایران نیز هست. این شرکت برای افراد علاقه‌مند به ماینینگ این امکان را فراهم کرده تا بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه روی زیرساخت و بدون پرداخت مبلغ اولیه جهت اسکان در فارم به راحتی بتوانند ماینینگ کنند. این شرکت هزینه فارم را به صورت کارمزد از درآمد ماینینگ فرد دریافت می‌کند.

و در پایان این باید بگوییم اکنون بهترین زمان برای ماینینگ و هاستینگ برای شماست. برای اولین بار در ایران می‌توانید با کمک دارا ماینر به راحتی دستگاه قانونی ماینر را با وام خریداری کنید و به دلار درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید با خدمات هاستینگ و اجاره فارم دارا ماینر، بدون پرداخت هزینه اولیه، ماینینگ کنید. شما می‌توانید از طریق وبسایت دارا ماینر با انواع دستگاه‌های ماینر آشنا شوید و با دریافت وام، سرمایه‌گذاری مناسب و درآمد دلاری را تجربه کنید.