۰ نفر

پس از خبر درگذشت ملکه بریتانیا؛

افزایش قیمت NFT های ملکه الیزابت!

۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷
کد خبر: 667434
افزایش قیمت NFT های ملکه الیزابت!

مرگ ملکه الیزابت دوم، پیام های تسلیت را در سراسر جهان به دنبال داشته است. با این حال، این یک دور پول‌سازی دیگر برای صنعت همیشه پر رونق دارایی‌های دیجیتال است.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر ؛ صنعت NFT فرصت را غنیمت شمرده است تا مرگ اخیر ملکه بریتانیا را در دنیای دیجیتال ارائه دهد. بر این اساس، لحظاتی پس از خبر مرگ ملکه، بازارهای NFT مملو از آثار هنری دیجیتالی بود که ملکه الیزابت را به تصویر می‌کشید.

سازندگان هزاران مجموعه مختلف مانند عکس ملکه و سبک هنری پیکسلی NFTها را ارائه دادند.

اوپن سی بیشترین تعداد NFT ملکه الیزابت را در پلتفرم خود دارد. یکی از مجموعه‌های معروف، "RIP The Queen Official"، نزدیک به 8000 آرت دیجیتال دارد و از زمان انتشار این خبر تاکنون آنها را به فروش رسانده است. علاوه بر این، NFT ها ترکیبی از ویژگی هایی مانند چشم، دهان و پس زمینه دارند.

از طرفی، LongLiveTheQueen NFT نیز یکی از مجموعه های معروفی است که کاربران در حال خرید آن هستند. همچنین دارای airdrop برای کاربرانی است که توییت را لایک، ریتوییت و سه نفر از دوستان خود را در زیر  آن منشن می کنند.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن است کسانی که ازقبل NFT ملکه را دارند از آن برای احترام به ملکه متوفی استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، درگذشت ملکه به نفع بسیاری از دارندگان NFT موجود بوده است، زیرا بسیاری از آنها فروش گسترده ای را در کمتر از 48 ساعت به ثبت رسانده اند.

مجموعه Queena DAO، یک NFT خودخوانده، افزایشی در حجم فروش و تعداد تقاضاها برای آثار هنری خود را تجربه کرده است.

علاوه بر این، در ماه آگوست NFTها فروش کمی داشتند. با این حال، مرگ ملکه الیزابت دوم تقاضاهای بیشتری را برای آثار هنری دیجیتال ایجاد کرد. در نتیجه بیش از 1000 دلار NFT فروخته شده است.