۰ نفر

بروزرسانی آلت کوین برتر؛

مرج اتریوم کل اکوسیستم کریپتویی را متحول می کند

۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲
کد خبر: 666694
مرج اتریوم کل اکوسیستم کریپتویی را متحول می کند

گزارش Chainalysis می گوید که تغییر اتریوم به مکانیسم اجماع جدید اثبات سهام نشان می‌دهد که کل اکوسیستم کریپتو تغییرات اساسی از نظر حجم سهام، استخراج و شاخص‌های متعدد روی زنجیره را تجربه خواهد کرد.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ بزرگترین آلتکوین در جهت مقیاس پذیری بالاتر حرکت می کند، در حالی که تأثیر مرج بر تمرکززدایی و پایداری هنوز توسط تحلیلگران ارزهای دیجیتال مورد بحث است. پروژه مرج تضمین می کند که نقش اصلی در تأیید تراکنش در بلاک چین اتریوم از استخراج کنندگان به اعتبار سنج ها تغییر می کند. برای تبدیل شدن به یک اعتبارسنج، باید دارای 32 اتریوم باشید. در عین حال، دارندگان کوچک‌تر نیز می‌توانند با تخصیص دارایی‌های رمزنگاری خود به استخرهای سهام در آن شرکت کنند.

مزایای عمده مکانیسم اجماع اثبات سهام به حداکثر سازگاری با محیط زیست و باز بودن در برابر اعتبارسنج هایی که توانایی خرید تجهیزات ماینینگ گران قیمت را ندارند، اشاره دارد. علاوه بر این، مرج به کاهش متوسط کارمزد تراکنش در بلاک چین اتریوم و افزایش سرعت تراکنش کمک خواهد کرد. با این حال، برای دستیابی به اهداف مورد نظر از نظر سرعت و حجم تراکنش، راه حل های لایه 2 )مانند Arbitrum یا  (Optimismباید بیشتر توسعه یابد.

یکی از تأثیرات عمده مرج که قبلاً مشاهده شده است، به افزایش حجم سرمایه‌های اختصاص یافته به سهام اشاره دارد. انگیزه سرمایه گذاران امکان دریافت درآمد غیرفعال بیشتر است. علاوه بر این، اکثر آنها از نظر ارزش سرمایه اتریوم در ماه‌های بعد به طور کلی صعودی هستند. در حال حاضر، کل ارزش سهام در اتریوم 2.0، آن را به رهبر کلی در میان تمام بلاک چین‌های اصلی، از جمله Solana، Cardano، و Polkadot تبدیل می‌کند.

ارزش سهام اتریوم 2.0 از 30 میلیارد دلار فراتر رفته است و پویایی اخیر نشان می دهد که این حجم ممکن است در روزهای بعد افزایش یابد. سرمایه گذاران نهادی نیز علاقه قابل توجهی به مرج و سودهای بالقوه ای که ممکن است به دنبال داشته باشد نشان می دهند. مرج همچنین ممکن است به طور غیرمستقیم به حل مشکل اتریوم سهامدار کمک کند و دارندگان را قادر می‌سازد آن را به دلخواه خود برداشت کنند، بنابراین از در دسترس بودن نقدینگی بالاتر در سیستم اطمینان حاصل می شود.