۰ نفر

قوانین مربوط به دارایی های دیجیتال؛

وضع مالیات بر NFTدر واشنگتن و پنسیلوانیا

۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبر: 666556
وضع مالیات بر NFTدر واشنگتن و پنسیلوانیا

مالیات NFTها در سال 2022 یک بحث مداوم بوده است و برخی از قانونگذاران NFT ها را به عنوان دارایی های مشمول مالیات طبقه بندی می کنند. در همین حال، ایالات واشنگتن و پنسیلوانیا، اولین گام ها را برای اطمینان از مالیات بر NFT ها برداشته است.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ در ماه ژوئن و جولای، ایالت های ایالات متحده، پنسیلوانیا و واشنگتن، به عنوان اولین ایالت ها در این کشور ظاهر شدند که NFT ها (توکن های غیرقابل تعویض) را به عنوان دارایی های دیجیتالی طبقه بندی کردند که می توان از آنها مالیات گرفت.

هفته‌ها پیش، وزارت درآمد در پنسیلوانیا NFT ها را به لیست مالیات پذیری ایالت اضافه کرد. با این حال، هیچ راهنمایی در مورد عملکرد آن ارائه نکرد.

در همین حال، قانونگذار مالیاتی واشنگتن بیانیه ای صادر کرد که در آن شرایط مربوط به NFT ها را تعریف می کرد. همچنین دستورالعملی برای تعیین منبع NFTها و نحوه اخذ آنها ارائه کرد.

با این حال، یک مشکل عمده در مورد مالیات NFT ها وجود داشته است که مشکل شناسایی است. اکثر بازارهای NFT خریداران و فروشندگان NFT را در پلتفرم خود شناسایی نمی کنند.

همچنین، آنها اطلاعات مربوط به مکان یا محل زندگی خود را ذخیره نمی کنند. علاوه بر این، موضوع مالیات بر NFT ها یک بحث بین ایالت ها و قانونگذاران بوده است.

برخی از ایالت ها معتقدند NFT ها مشمول مالیات هستند، اگرچه آنها را به طور رسمی در فهرست محصولات مشمول مالیات قرار نداده اند. سایر ایالت ها آنها را به عنوان دارایی های دیجیتالی که باید مشمول مالیات شوند طبقه بندی نمی کنند.