۰ نفر

شرایط دریافت وام برای خرید ماینر

۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 666241
 شرایط دریافت وام برای خرید ماینر

دارا ماینر به خریداران دستگاه ماینر وام می‌دهد.

به دلیل وجود تورم در ایران در سال‌های گذشته یکی از موضوعات مهم در مباحث اقتصادی حفظ ارزش پول است که می‌تواند نشان دهنده رشد اقتصادی مجموعه یا فرد باشد. این روزها ماینینگ به عنوان یکی از تازه‌ترین و البته سود‌ده‌ترین صنایع با درآمدی دلاری و مستمر توانسته است از جذاب‌ترین کسب‌وکارها در ایران به شمار رود.

یکی از دغدغه های مهم علاقه مندان صنعت ماینینگ، تامین هزینه‌های خرید تجهیزات ماینینگ، از جمله دستگاه ماینر است که از مهم‌ترین و گران ترین تجهیزات این صنعت به شمار می‌رود. اما با توجه به کاهش ارزش بیت کوین در هفته های گذشته قیمت ماینرها هم به شدت کاهش پیدا کرده است و در بعضی مدل‌ها تا نزدیک به نصف قیمت کاهش نرخ مشاهده می‌شود.

دارا ماینر به عنوان اولین پلتفرم فروش دستگاه قانونی ماینر با وام ، شرایطی را ایجاد کرده است تا علاقه‌مندان به صنعت ماینینگ با داشتن حداقل سرمایه بتوانند کاملا قانونی سود حداکثری کسب نمایند. البته برخی از  افراد وام را  در جهت تامین نیازها که جنبه سرمایه‌گذاری ندارد و برخی در جهت سرمایه‌گذاری نیز دریافت می‌کنند؛ و در نهایت سود حداکثری از دریافت وام نصیب افرادی خواهد شد که مبلغ دریافتی توسط وام را در یک کسب‌وکار سودده سرمایه‌گذاری کنند.

 اما پیش  از معرفی شرایط اخذ این وام جهت سرمایه‌گذاری در صنعت ماینینگ بهتر است به چند سوال مهم پاسخ دهیم؛

آیا امکان خرید ماینر با وام وجود دارد؟

 آیا خرید ماینر با وام به صرفه است و سود دهی دارد؟

آیا می‌توان با درآمد ماینر اقساط وام را پرداخت کرد؟

خرید کدام دستگاه ماینر شامل دریافت وام می‌شود؟

ارائه تسهیلات به  خریداران ماینر S19Pro نو و استوک در پلتفرم دارا ماینر وجود دارد؛ درآمد خالص یک دستگاه ماینر به تنهایی می‌تواند در کنار پرداخت اقساط وام یک سود منطقی برای شما به همراه داشته باشد. به طور مثال میانگین درآمد دستگاه ماینر S19Pro 110TH ماهانه با احتساب (بیت‌کوین 20 هزار دلاری) 300 دلار است؛  این درآمد با نرخ دلار 30 هزار تومانی در هرماه 9 میلیون تومان محاسبه می‌شود.  برای اخذ وام مدارکی هم‌چون تصویر شناسنامه، کارت ملی و یک چک به میزان وام دریافتی لازم است. مبلغ این وام 50 میلیون تومان و بازپرداخت آن در بازه زمانی 12، 18 و 24 ماه است. اقساط این وام نیز طبق جدول زیر محاسبه می‌شود؛

دارا ماینر

همانطور که مشاهده می‌کنید با دریافت وام تسهیلات خرید ماینر از داراماینر نه تنها می‌توانید با درآمد استخراج بیت کوین اقساط وام را پرداخت نمایید بلکه سود ماهیانه مناسبی را حتی با همین وضعیت نامطلوب ارزش بیت کوین کسب خواهید کرد.