۰ نفر

فیفا اعلام کرد؛

راه اندازی پلتفرم NFT برای طرفداران فوتبال

۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۳۰
کد خبر: 665566
راه اندازی پلتفرم NFT برای طرفداران فوتبال

فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا، از راه‌اندازی آتی پلتفرم NFT برای طرفداران این ورزش در سراسر جهان خبر داد. این سازمان وعده داده است که FIFA+ Collect کلکسیون های دیجیتالی را ارائه می دهد که بهترین لحظات بازی در جام های جهانی فیفا را تداوم می بخشد.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در حال آماده شدن برای افتتاح پلتفرم جدید خود برای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در اواخر این ماه است.  این سازمان در یک بیانیه مطبوعاتی که روز جمعه منتشر شد، گفت: در آغاز، FIFA+ Collec مجموعه‌ای از مجموعه‌های اولیه توکن‌ها را منتشر و جزئیات مربوط به مجموعه‌های انحصاری و محدود آینده را معرفی می‌کند.

هواداری با توکن های هواداری در حال تغییر است و طرفداران فوتبال در سرتاسر جهان به روش‌های جدید و هیجان‌انگیزی با بازی درگیر می‌شوند، درست مانند یادگاری‌های ورزشی و برچسب‌ها، این فرصتی در دسترس برای طرفداران در سراسر جهان است تا با بازیکنان مورد علاقه خود، لحظات و موارد دیگر در پلتفرم‌های جدید درگیر شوند.

 پلتفرم دیجیتالی توکن هواداری فیفا که با نام اختصاری FIFA+ Collect در FIFA+، پلتفرم دیجیتالی فدراسیون که دسترسی به بازی‌های زنده فوتبال از سراسر جهان، بازی‌های تعاملی، اخبار، اطلاعات مسابقات و سایر محتوای اصلی را فراهم می‌کند، در دسترس خواهد بود . در ابتدا به سه زبان - انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی - و در آینده در سراسر دستگاه های وب و تلفن همراه راه اندازی خواهد شد.

پلتفرم NFT فیفا به عنوان بخشی از همکاری با Algorand که اوایل سال جاری اعلام شد ایجاد شده است.  دبلیو شان فورد، مدیرعامل موقت این شرکت گفت: «تعهدی که فیفا برای ایجاد پل به Web3 که توسط Algorand انجام شده است، گواهی بر روحیه نوآورانه و تمایل آنها به تعامل مستقیم و یکپارچه با هواداران فوتبال است.  در ماه می، فیفا و شرکت فناوری بلاک چین در آستانه جام جهانی فوتبال 2022 در قطر بر سر یک قرارداد حمایت مالی و مشارکت فنی توافق کردند.