۰ نفر

اقدامات جنجالی مدیرعامل تسلا؛

آخرین ارز دیجیتال مورد حمایت ایلان ماسک چیست؟

۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷
کد خبر: 663355
آخرین ارز دیجیتال مورد حمایت ایلان ماسک چیست؟

میلو اینو(Milo Inu)یک میم کوین شبیه شیبا اینو، از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا برای تبلیغ خود استفاده کرده است. ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان که ثروتی معادل ۳۰۰ میلیارد دلار در اختیار دارد اخیراً توییتی را از یک حساب توییتر به نام "Musk World" لایک کرده است.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ پس از جلب توجه ایلان ماسک، این حساب کاربری نام خود را به "MILO" تغییر داد و نشان توکن سگ را به عنوان تصویر نمایه خود قرار داد. تغییر نام تجاری، تنها چند ساعت پس از اینکه میلیاردر جنجالی این توییت را پسندید، انجام شد.

آخرین ارز دیجیتال مورد حمایت ایلان ماسک چیست؟

 شایان ذکر است که ماسک به هیچ وجه به توکن Milo Inu وابسته نیست. با این حال، ظاهراً سازندگان پروژه قصد دارند با همکاری ماسک «جان‌ انسان ها را نجات دهند».

 این توکن مبتنی بر شبکه BNB است.

حساب توییتر Milo Inu یک اسکرین شات برای نشان دادن لایک ماسک به عنوان مهر تایید ضمیمه حساب کرد.

آخرین ارز دیجیتال مورد حمایت ایلان ماسک چیست؟

بسیاری از پروژه‌های ارزهای دیجیتال به شدت مورد توجه ماسک هستند، یک توییت یا حتی یک لایک ایلان ماسک می‌تواند یک توکن مبهم را در کانون توجه قرار دهد و باعث افزایش قیمت شدید آن شود.

در قسمت پاسخ‌های توییتر این میلیاردر دائماً پیام هایی از حمایت پروژه‌های مختلف ارزهای دیجیتال مشاهده می شود. در جولای سال گذشته، BabyDoge، یک کپی کمتر شناخته شده Dogecoin، پس از اینکه ماسک نام این توکن مبتنی بر زنجیره BNB را به زبان آورد، تبدیل به ترند توییتر شد.

 از آن زمان این پروژه، موفق به ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش و ایجاد یک اکوسیستم گسترده شده است.

لازم به ذکر است این اقدامات ایلان ماسک تاکنون به خیل کثیری از جامعه ضرر وارد وارد کرده است، از همین رو بسیاری از نهادهای قانونی پس از شکایت مردمی به ایلان ماسک برای پامپ و دامپ پروژه های اساسا کلاهبرداری اخطار دادند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود