۰ نفر

توسعه روزافزون صرافی های رمزارز؛

رشد هزار درصدی درآمد سالانه صرافی FTX!

۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۰
کد خبر: 662208
رشد هزار درصدی درآمد سالانه صرافی FTX!

آمار درآمدی صرافی FTX نشان می‌دهد که درآمد عملیاتی این صرافی ۱۸۴۲.۸۵ درصد افزایش داشته و در سال مالی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ از ۱۴ میلیون دلار به ۲۷۲ میلیون دلار رسیده است.

اقتصادآنلاین - شیما احمدی؛ صرافی FTX در بین بسیاری از صرافی‌های رمزارزی بود که در سال 2021 و زمانی که

بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح خود رسیدند شاهد رشد بازار رمزارزها بود. طبق اسناد داخلی فاش شده، درآمد این صرافی به دلیل حضور گسترده مشتریان، مشارکت، حمایت مالی و سایر عوامل، در سال 2021، هزار درصد رشد کرد.

سی‌ان‌بی‌سی ادعا کرد که اطلاعات مالی حسابرسی شده سال 21-2020 نشان می‌دهد که صرافی FTX  شاهد افزایش هزار درصدی درآمد بوده که از 90 میلیون دلار در سال 2020 به 1.2 میلیارد دلار در سال 2021 افزایش یافته است.

تفیک درآمدی صرافی FTX نشان می‌دهد که درآمد عملیاتی آن 1842.85 درصد افزایش داشته و

و در سال 21-2020 از 14 میلیون دلار به 272 میلیون دلار رسیده است.

همچنین این صرافی ارز دیجیتال نیز 388 میلیون دلار درآمد خالص به دست آورده که نسبت به 17 میلیون دلار سال گذشته 2182.35 درصد افزایش داشته است.

همچینین گزارش شده است که صرافی FTX در سه ماهه اول سال 2022، 270 میلیون دلار درآمد داشته است. با این حال سابقه این صرافی در دوره افول بازار رمزارز، هنوز فاش نشده است. علیرغم عملکرد درخشان سه ماهه اول، زمستان جاری ارزهای دیجیتال به دلیل سقوط‌های متعدد بازار، به احتمال زیاد بر مسیر رشد این صرافی تاثیر گذاشته است.

همچنین این گزارش ادعا می‌کند که FTX تا پایان سال 2021 دارای 2.5 میلیارد دلار پول نقد با حاشیه سود 27 درصدی بوده است.

سی زد، مدیرعامل بایننس اخیرا نگرانی‌هایی را در مورد جیتر(jitters) مطرح کرده است، رویدادی که در آن خرید و فروش موجود به تعویق می‌افتد تا امکان انجام معاملات جدیدتر فراهم شود.

رشد هزار درصدی درآمد سالانه صرافی FTX!1

درحالی که سی زد، مدیرعامل بایننس صراحتا هیچ صرافی خاصی را در طول بحث مورد هدف قرار نداده است، اما جامعه رمزارز در توییتر فرض را بر این گذاشت که منظور آن FTX بوده است. او در توییتی اضافه کرد: "همه شما می‌دانستید و چیزی نگفتید. ما باید با بازیکنان بد بجنگیم."