۰ نفر

اتفاقات مربوط به میم کوین مشهور؛

کاهش ۴۰ درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو

۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۳۰
کد خبر: 661124
کاهش ۴۰ درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو

بر اساس جدیدترین آمار ارائه شده، نرخ توکن سوزی شیبا اینو ۴۰ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ طبق داده‌های پورتال shibburn، نرخ توکن سوزی شیبا اینو که یکی از بزرگترین میم‌کوین‌های موجود در بازار است، در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است. در حالی که چنین افتی، شدید و نگران کننده به نظر می‌رسد، سرمایه‌گذاران نباید نگران شوند و دلیل آن ساده است.

طی ۷۲ ساعت گذشته، قیمت شیبا در بازار به شدت افزایش یافت و به سطح قیمتی رسید که در ماه‌های گذشته شاهد آن نبوده‌ایم. افزایش سریع ارزش این توکن باعث افزایش جریان ورودی به بازار و فعالیت بیشتر شبکه شد که یکی از بهترین راه‌های فراهم‌سازی شیبا برای توکن سوزی است.

مخرب‌های بزرگ شیبا اینو مانند Amazon Shib Burner، اخیراً بیش از ۴۰ میلیون از این توکن را از گردش خارج کرده‌اند. عملکرد قیمتی مقتدرانه‌‌ مانند این توکن نشان داده است که در چند هفته گذشته، کاربران بیشتری به این توکن جذب می‌شوند و به طور بالقوه از آن به عنوان یک ابزار پرداخت استفاده می‌کنند که مستقیماً منجر به افزایش نرخ توکن سوزی می‌شود.

کاهش نرخ توکن سوزی که امروز شاهد آن هستیم چیزی نیست به جز اصلاح مقادیر افزایش یافته‌ای که چند روز پیش آن را بررسی کردیم.

بر اساس نمودار روزانه این توکن، شیبا اینو در حال حاضر در سطح مقاومت بنیادی قرار دارد و هنوز نتوانسته از آن عبور کند که دلیل آن کمبود حجم معاملات و افزایش فشار فروش در روز گذشته است که باعث افت ۱۳ درصدی این توکن شد.

 با توجه به ماهیت فعالیت معاملاتی در ۱۵ آگوست، منبع اصلی فشار، روی معامله‌گران خرد و سرمایه‌گذارانی بود که به احتمال زیاد دارایی‌های خود را با توجه به زنجیره الگوهای مصرف و با زیان فروختند.