۰ نفر

قائم مقام مدیرعامل صرافی او‌ام پی فینکس؛

قانون گذاری رمزارزها دغدغه یک صرافی نیست اما او ام پی فینکس این دغدغه را داشت

۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۸
کد خبر: 658574
قانون گذاری رمزارزها دغدغه یک صرافی نیست اما او ام پی فینکس  این دغدغه را داشت

صرافی ارز دیجیتال او ام‌ پی فینکس همواره استراتژی کاربرمحور را در پیش گرفته و سعی داشته پلتفرم های خود را گسترش دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، جواد دادگر، دادگر قائم مقام مدیرعامل صرافی او ام پی فینکس در کنفرانس تکنوبلاک اظهار کرد: امروز از پلتفرم جدید صرافی او ام پی فینکس رونمایی شده است. صرافی او ام پی فینکس کمتر از دو سال است که طراحی شده است. ما سعی کردیم متخصصان این حوزه را از نقاط مختلف کشور جمع‌آوری کنیم. ما یک استراتژی کاربرمحور را در نظر گرفتیم و نیاز بود هر روز زیرساخت‌های خود را گسترش دهیم.

قانون گذاری شاید دغدغه یک صرافی نباشد. اما ما این دغدغه را داشتیم. صرافی ما وقتی آغاز به کار کرد، باتوجه به رشد کاربری که داشت، از همان ماه‌های اول توسعه را نقطه اصلی خود قرار داد. 

هم در ایران و هم در فضای بین‌المللی موضوعات تکنیکال دقیقی وجود نداشت. قانونگذاری یکی از دغدغه‌های ما بود و از همان ابتدا در دستور کار خود قرار دادیم. 

ما زیر ساختی جدید طراحی و شروع به توسعه آن کردیم ما برای این زیر ساخت معماری مایکرو سرویس را انتخاب کردیم. در این معماری می‌توان بیزنس دومینها را دسته‌بندی کرد. این معماری به ما کمک می‌کرد بیزنس دومینها را دسته‌بندی کنیم و برای هر یک، یک تیم فنی مجزا انتخاب کنیم.

در معماری مایکرو سرویسی فرایند به روز رسانی سریعتر اتفاق می‌افتد. مورد دیگر افزایش دسترسی سیستم است. این معماری به ما امکان اسکیل کردن سریعتر برای افزایش کاربر میداد.