۰ نفر

پرونده کینگ مانی به مجتمع قضایی ارجاع شد؛

خبر خوش برای مالباختگان رمزارز جعلی

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵
کد خبر: 657160
خبر خوش برای مالباختگان رمزارز جعلی

در پی دستور رییس کل دادگستری استان تهران پرونده کثیرالشاکی موسوم به کینگ مانی‎ جهت رسیدگی به یکی از شعب مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شده است.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ با اینکه علاقه‌مندان به فعالیت در بازار رمزارزها در کشور ما روز به روز افزایش می‌یابد، به صورت همزمان شاهد گسترش کلاهبرداری‌هایی در این حوزه هستیم که بسیاری از آنها مدت‌هاست هنوز به سرانجام نرسیده است.

ناآگاهی و دانش ناکافی افراد در این زمینه، باعث شده دست به سرمایه‌گذاری‌های خطرناکی بزنند و به امید یک شبه پولدار شدن، در دام کلاهبردارانی بیفتند که به یک باره تمام سرمایه آنها را به سرقت می‌برند.

در کنار تعداد بیشمار کلاهبرداری‌های رمزارزی که پرونده آنها هنوز در جریان است، یکی از مواردی که اکنون 3 هزار شاکی دارد، پرونده مربوط به کینگ مانی است.

میزان کلاهبرداری از قربانیان کینگ مانی که شرکت بادران پشت آن بوده، اکنون حدود 4 هزار و 500 میلیارد تومان تخمین زده شده که در حال حاضر مالک این شرکت نیز در بازداشت به سر می‌برد.

اما اکنون خبری مبنی بر این منتشر شده که در پی دستور رییس کل دادگستری استان تهران پرونده کثیرالشاکی موسوم به ‎ کینگ مانی جهت رسیدگی به یکی از شعب مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شده است.

امید می‌رود که به مشکلات مربوط به قربانیان پرونده کینگ مانی هر چه سریع‌تر رسیدگی شده و مالباختگان به حق خود دست یابند.