۰ نفر

با همکاری شرکت پرداخت Bitwage ؛

اولین زن مبارز UFC با بیت کوین حقوق می گیرد

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبر: 655166
اولین زن مبارز UFC با بیت کوین حقوق می گیرد

با همکاری Bitwage، یک شرکت پرداخت آمریکایی که راه‌ حل پرداخت با بیت‌کوین و دیگر رمزارزها را ارائه می‌دهد، لوانا پینیرو (Luana Pinheiro) به اولین مبارز زن UFC و اولین ورزشکار آمریکای لاتین تبدیل خواهد شد که چک حقوق خود را با بیت‌کوین دریافت می‌کند. پینیرو به نامزد خود متئوس نیکولاو (Matheus Nicolau) می‌پیوندد که قبلاً استاندارد پذیرش بیت‌کوین را از طریق همین کماپنی اتخاذ کرده بود.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت‌کوین شرکت Bitwage با لوانا پینیرو همکاری کرده و او را به اولین مبارز زن در مسابقات قهرمانی Ultimate Fighting (UFC) تبدیل کرده است که حقوق او با بیت‌کوین پرداخت می‌شود. Bitwage، یک کمپانی ارائه دهنده خدمات حقوق و دستمزد است که به هر کسی در جهان اجازه می‌دهد، چک حقوق خود را بدون رضایت کارفرما به بیت‎کوین یا دیگر رمزارزها تبدیل کند.

اولین زن مبارز UFC با بیت کوین حقوق می گیرد

پینیرو در دسته مبارزه با کاه‌وزن (نی‌وزن) (Strawweight) در رتبه 15 قرار دارد. کاه‌وزن یا نی‌وزن از دسته‌های وزنی در مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی است که ورزشکاران بین ۱۰۶ تا ۱۱۵ پوند را در بر می‌گیرد. دسته کاه‌وزن سنگین‌تر از اتم‌وزن و سبک‌تر از مگس‌وزن است. در مسابقات حرفه‌ای هنرهای رزمی ترکیبی مانند سازمان یو اف ‌سی، اغلب دسته کاه‌وزن در بخش زنان نخستین شاخه از ورزشکاران را تشکیل می‌دهد.

این زن مبارز همچنین اولین ورزشکار آمریکای لاتین خواهد بود که چک حقوق خود را به بیت‌کوین دریافت می‌کند. این مبارز برزیلی رکورد 10-1-0 را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر در 8 بازی پیروز شده است. پیش از این نامزد پینیرو، متئوس نیکولاو (رکورد 18-2) که در رده هفتم کلاس UFC Flyweight قرار دارد، در ماه مارس گذشته نیز با شرکت Bitwage شریک شد. بنابراین هر دوی این ورزشکاران رزمی استاندارد بیت‌کوین را پذیرفته‌اند و همچنین به یک اولویت کم زمانی که مربوط به آموزش است، اشاره کرده‌اند و توضیح داده‌اند که چگونه این استاندارد به رفاه مالی آنها کمک می‌کند.

اولین زن مبارز UFC با بیت کوین حقوق می گیرد

پینیرو می‌گوید: «فکر نمی‌کنم با کاهش یا افزایش بیت‌کوین مشکلی داشته باشم. اگر بی ثبات نبود، بالا نمی‌رفت. به این فکر کنید: به طور متوسط ​​10 تا 15 سال طول می‌کشد تا یک فرد در جیو جیتسو برزیل کمربند مشکی بگیرد، بنابراین ترجیح می‌دهم زمان من در اینجا اگر بیشتر از این زمان نباشد، حداقل به همان اندازه طولانی است» (در واقع دیدگاهی طولانی مدت به بیت‌کوین دارد). همچنین نیکلائو احساسات شریک زندگی خود را برای ترجیح دیدگاه بلندمدتی نسبت به بیت‌کوین، تکرار کرد. به علاوه از نیاز او به این اقدام (پذیرش بیت‌کوین)، نه تنها به خاطر آینده خود، بلکه به خاطر آینده خانواده‌اش صحبت کرد.

نیکولا گفت: «پیوستن لوانا به من در اجرای استاندارد بیت‌کوین، من را بسیار خوشحال می‌کند و بیش از حد مطمئنم که قدم‌های جسورانه و شجاعانه که امروز برداشته می‌شود، یک پیروزی بزرگ در آینده برای هر دوی ما خواهد بود. ما می‌ایستیم و کارها را با هم، متحد و کاملاً هماهنگ انجام می‌دهیم، زیرا ما اینگونه هستیم نه بالاتر از هم، نه هرگز پایین‌تر از هم، بلکه همیشه در کنار یکدیگر، ادامه می‌دهیم».

پینیرو خاطرنشان کرد تجربه‌ای که هنگام ورود Bitwage برای بحث شخصی در مورد انتقال به استاندارد بیت‌کوین با نیکولا دیده بود، او را منفجر کرد و اینکه سرمایه‌گذاری نکردن در بیت‌کوین ریسکی بود که او تمایلی به قبول آن نداشت. تجربه شخصی پینیرو با برزیل نیز بر تصمیم او برای همکاری با Bitwage تأثیر گذاشت. در این بار او گفت: «و فراموش نکنید که من اهل برزیل هستم، بنابراین یکی دو چیز در مورد تورم و اثرات آن می‌دانم. من در حدود سال 1994 به دنیا آمدم، در آن زمان ارز برزیلی رئال معرفی شد و به صورت یک به یک با دلار آمریکا متناظر بود. اکنون هر یک دلار معادل 5 رئال برزیل است. ما دوباره از بیت‌کوین برای چه استفاده می‌کنیم؟!»

اولین زن مبارز UFC با بیت کوین حقوق می گیرد

نیکلائو پذیرش استاندارد بیت‌کوین و ترجیح زمان کم برای پذیرش این رمزارز توسط شریک خود را پذیرفت که پینیرو از آن به عنوان "ترجیح زمانی کمربند سیاه" یاد می‌کند و او در مورد این موضوع که صحبت از پذیرش بیت‌کوین می‌شود، اظهار نظری ماندگار کرد. در واقع او گفت:

"فرصت الهه شیطانی است که وقت خود را برای کسانی که آماده نیستند، تلف نمی‌کند".

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.