۰ نفر

مدیر اجرایی شرکت خدمات مالی فیدلیتی؛

بیت کوین ارزان است، اتریوم ارزان تر!

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱
کد خبر: 651877
بیت کوین ارزان است، اتریوم ارزان تر!

جورین تایمر، مدیر اجرایی شرکت خدمات مالی فیدلیتی، در یک رشته توییت خود ادعا می کند که بیت کوین «ارزان» است. جورین تایمر به این واقعیت اشاره کرده که نمودار ارزش گذاری بیت کوین به سطوح سال ۲۰۱۳ رسیده است.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ جورین تایمر در توییت خود نوشت: "اواسط تابستان است، اما برای کریپتو، زمستان است. بیت کوین و کریپتو به طور کلی از کاهش گسترده سرمایه گذاری در سال جاری در امان نمانده اند و این یعنی بازار کریپتو، دست کم گرفته شده است. بنابراین، بیایید ببینیم اوضاع از چه قرار است"

بیت کوین ارزان است، اتریوم ارزان تر!

بیت کوین در پایین ترین سطح اخیر خود یعنی 17600 دلار، پایین تر از (مدل های منحنی (S است که بر اساس منحنی پذیرش اینترنت و گوشی تلفن همراه است. (نمودار بالا را ببینید.)

با نگاهی به رشد شبکه بیت کوین، واضح است که منحنی پذیرش بیت کوین مانند منحنی پذیرش اینترنت و گوشی تلفن همراه است.

در صحبت از پذیرش بیت کوین، مدیر اجرایی شرکت خدمات مالی فیدلیتی، معتقد است که بیت کوین به جای منحنی پذیرش تلفن همراه از منحنی پذیرش اینترنت پیروی می کند. این نشان می دهد که بیت کوین در آینده افزایش قیمت آهسته تری را تجربه خواهد کرد.

بیت کوین ارزان است، اتریوم ارزان تر!

با این حال، بر اساس یک خط رگرسیون ساده، به نظر می رسد رشد شبکه بیت کوین دست نخورده باقی مانده است.

بیت کوین ارزان است، اتریوم ارزان تر!

این رشد مداوم در شبکه بیت کوین، همراه با افت قیمت، به این معنی است که کاهش ارزش بیت کوین به زودی به اتمام خواهد رسید.

جورین تایمر افزود:من از افزایش آدرس های بیت کوینی با موجودی غیر صفر به عنوان تخمینی برای ارزش گذاری بیت کوین استفاده می کنم و نمودار زیر نشان می دهد که ارزش گذاری تماماً به سطوح سال 2013 باز گشته است، به عبارت دیگر بیت کوین بسیار ارزان شده است.

بیت کوین ارزان است، اتریوم ارزان تر!

جورین تایمر مدیر شرکت خدمات مالی فیدلیتی در توییت آخر خود گفت: اگر بیت کوین ارزان است، شاید اتریوم ارزان تر باشد.

 اگر اتریوم همان جایی است که بیت کوین چهار سال پیش بود، نمودار آنالوگ زیر نشان می دهد که اتریوم می تواند به پایین ترین سطوح خود برسد.

بیت کوین ارزان است، اتریوم ارزان تر!

فیدلیتی، شرکت خدمات مالی آمریکایی چندملیتی است که در زمینه ارائه خدمات مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، مدیریت ثروت و خدمات بیمه عمر فعالیت می‌نماید.

شرکت سرمایه‌گذاری‌های فیدلیتی در سال ۱۹۴۶ توسط ادوارد جانسون تأسیس شد و اکنون با در اختیار داشتن بیش از ۲۰ میلیون سرمایه‌گذار، سرمایه تحت مدیریت آن بالغ بر ۴ تریلیون دلار آمریکا برآورد می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر بوستون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و دفاتر بین‌المللی آن، درشهرهای لندن، لوکزامبورگ سیتی، فرانکفورت، پاریس، توکیو، هنگ کنگ، بمبئی، سئول، سنگاپور و سیدنی مستقر هستند.

اوایل امروز، بیت کوین تا 22000 دلار افزایش یافت، اما بزرگترین ارز دیجیتال بازار، به دلیل داده‌های منفی در مورد اشتغال ایالات متحده مقداری از ارزش خود را از دست داد.

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل سیاست پولی بسیار سخت گیرانه فدرال رزرو همچنان تحت فشار است.