۰ نفر

پس از نقض مدل انباشت به جریان پلن بی؛

فرد مشهور بازار رمزارز کلاهبردار است؟

۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۹
کد خبر: 646639
فرد مشهور بازار رمزارز کلاهبردار است؟

پس از نقص شدن مدل انباشت به جریان S2F برای اولین بار در تاریخ، "پلن بی" و "مدل S2F" توسط بسیاری از افراد مطرح جامعه رمزارز مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ پلن بی تا 6 ماه پیش سیگنال بیت کوین 130 هزار دلاری را به همه می داد و به این پیش بینی خود بسیار ایمان داشت. مدل انباشت به جریان از زمان به وجود آمدنش توسط پلن بی تاکنون به طور دقیق روندهای قیمتی بیت کوین را پیش بینی می کرد،اما قوی سیاه بازارهای مالی به این مسائل کاری ندارد و کار خودش را میکند. قوی سیاه اینبار گریبان گیر مدل s2f شد و این مدل را مستقیم روانه زباله دان تاریخ کرد.

از این رو ویتالیک بوترین خالق اتریوم، تیر آخر را به پیکر بی جان مدل s2f زد و آن را زیر شدیدترین انتقادات خود قرار داد.

واکنش ویتالیک بوترین به مدل انباشت به جریان

ویتالیک بوترین در آخرین توییت خود نوشت: مدل انباشت به جریان در حال حاضر واقعا خوب به نظر نمی رسد. 

می دانم که این گونه بررسی کردن بی ادبانه است، اما فکر می کنم مدل های مالی که به مردم احساس کاذب اطمینان و جبر مبنی بر افزایش تعداد را می دهند، مضر هستند و مستحق تمام تمسخرهایی هستند که می شوند.

ارز

پلن بی هم در جواب ویتالیک بوترین گفت: پس از یک سقوط، مردم به دنبال قربانیان برای پروژه های شکست خورده یا تصمیمات اشتباه سرمایه گذاری خود هستند. 

نه تنها افراد تازه کار، بلکه «رهبران» هم قربانی سرزنش دیگران و ایفای نقش قربانی می شوند. 

کسانی که دیگران را مقصر می دانند و کسانی که پس از سقوط محکم می ایستند را به یاد بیاورید.

ارز 1

مدل «S2F» پلن بی برای اولین بار در تاریخ نقض شد

ارز2

هم‌زمان با سقوط بیت کوین به کف ۱۷٬۶۰۰ دلاری در ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد)، قیمت این ارز دیجیتال برای اولین بار در تاریخ به زیر محدوده نوسان مشخص‌شده در مدل مشهور انباشت به جریان یا همان «S2F» سقوط کرد. این مدل که فردی ناشناس با نام مستعار «Plan B» خالق آن است، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰٬۰۰۰ دلار و تا سال ۲۰۲۵ به نزدیکی یک میلیون دلار خواهد رسید. اکنون با سقوط بیت کوین به زیر محدوده نوسان مشخص‌شده، دوباره حجم انتقادات از مدل انباشت به جریان بالا گرفته است و برخی از کاربران فضای ارز دیجیتال توییتر اعتبار آن را زیر سؤال برده‌اند.