۰ نفر

بنیانگذار دومین صرافی بزرگ رمزارز گفت؛

صرافی FTX آماده خریدهای جدید است

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 639504
صرافی FTX آماده خریدهای جدید است

سم بنکمن فرید، میلیاردر و بنیانگذار صرافی FTX، گفت که این صرافی قصد دارد تعدادی خرید انجام دهد و می تواند تا ۲ میلیارد دلار برای چنین عملی هزینه کند. مدیر اجرایی صرافی FTX در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که بخشی از سرمایه های جمع آوری شده توسط این شرکت برای انجام خرید احتمالی بوده است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ سم بنکمن فرید، مدیر FTX می‌گوید که سرمایه‌های جمع‌آوری‌شده می‌تواند برای خرید استفاده شود.

سم بنکمن فرید در مصاحبه ای با بلومبرگ روز جمعه توضیح داد که FTX در حال فکر کردن به حرکت های توسعه ای و خرید های جدید است. صرافی کریپتو FTX و شرکت مادر آن West Realm Shire Services Inc. بیش از 2 میلیارد دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کرده اند.

داده‌های حجم تجارت FTX نشان می‌دهد که از نظر حجم تجارت جهانی، این صرافی دومین پلتفرم بزرگ معاملات ارزهای دیجیتال پس از بایننس است. طی 24 ساعت گذشته، FTX با 338 توکن و 524 جفت ارز معاملاتی، 1.5 میلیارد دلار معاملات ارزهای دیجیتال را ثبت کرده است.

بنکمن فرید در طول مصاحبه با بلومبرگ توضیح داد که صندوق جنگ این شرکت می تواند برای تعدادی از خریدها مورد استفاده قرار گیرد.

2

مدیر FTX توضیح داد: "FTX یک شرکت سودآور است." مبلغ به دست آمده در دو سال اخیر چند میلیارد دلار است. این موضوع شاید این احساس را به ما دهد که از نظر پول نقدی که به صراحت برای خرید در نظر گرفته شده، کجا قرار داریم."

بنکمن فرید توضیح داد که این شرکت می خواهد محصولات بیشتری را به مشتریان ارائه دهد تا بتوانند برای تمام نیازهای خود روی پلتفرم بمانند. مدیر FTX اضافه کرد:

اظهارات بنکمن فرید به دنبال راه‌اندازی پلتفرم معاملاتی سهام بدون کمیسیون توسط FTX ایالات متحده است.

بنکمن فرید همچنین توسط مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد با نفوذ سال 2022 معرفی شد.