۰ نفر

افزایش مقبولیت رمزارزها در کشورها؛

راه اندازی مدرسه کریپتو و بلاک چین در سوئیس توسط تتر

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبر: 636931
راه اندازی مدرسه کریپتو و بلاک چین در سوئیس توسط تتر

یک شهر جنوبی در سوئیس بنام لوگانو میزبان دوره آموزشی بلاک چین و ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از مشارکت بین دولت محلی و تتر خواهد بود.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ مسئولان تتر و مسئولان شهر لوگانو در بیانیه‌ای در روز پنجشنبه گفتند که در تلاش برای ارائه آموزش بلاک چین و رمزارز به مردم، مدرسه تابستانی طرح ₿ را راه‌اندازی می‌کنند. این مرکز آموزشی بخشی از طرح‌های «Plan ₿» تتر با شهر های سوئیس است که شامل آموزش بلاکچین، بیت‌کوین (BTC)، تتر (USDT) و سایر رمزارز های مطرح است.

 

راه اندازی مدرسه کریپتو و بلاک چین در سوئیس توسط تتر2

طبق وب‌سایت رسمی آکادمی«Plan ₿» ، این برنامه دو هفته‌ در ماه جولای اجرا می‌شود و سخنرانانی از جمله آدام بک مدیر عامل بلاکستریم و پائلو آدریانو مدیر فنی بیت فینیکس، را شامل می‌شود. موضوعات شامل مقدمه‌های اولیه برای استیبل کوین‌ها و ارزهای دیجیتال و همچنین تحلیل بلاک چین و سیاست‌های نظارتی در مورد دارایی‌های دیجیتال است.

آردوینو گفت: از آنجایی که همچنان در مرحله پذیرش ارز های دیجیتال قرار داریم، ضروری است که موسسات آموزشی برای کمک به اطلاع‌رسانی بهتر نه تنها به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، بلکه به صاحبان مشاغل آینده که به دنبال پیاده‌سازی این ابزارهای مالی در زندگی روزمره خود هستند، اقدام کنند.

ابتکار مدرسه Plan ₿ توسط دانشگاه فرانکلین سوئیس و دانشگاه دلا سویزرا ایتالیا سازماندهی و حمایت شده است. سایر کشورهای دوستدار رمزارز از جمله السالوادور که بیت کوین از سپتامبر 2021 به عنوان ارز قانونی این کشور پذیرفته شده است، مراکز آموزشی مشابهی را در تلاش برای افزایش پذیرش رمزارزها راه اندازی کرده اند.