۰ نفر

دعوت السالوادور از مقامات اقتصادی جهان؛

محفل بیت کوینی با حضور ۴۴ رییس بانک مرکزی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 636543
محفل بیت کوینی با حضور ۴۴ رییس بانک مرکزی

السالوادور از ۴۴ رییس بانک مرکزی کشورهای در حال توسعه در سراسر جهان دعوت کرد تا در یک کنفرانس سه روزه به بحث و گفتگو در مورد بیت کوین بپردازند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ این هفته، 44 رییس بانک مرکزی از کشورهای در حال توسعه از سراسر جهان در کنفرانسی در السالوادور شرکت کردند تا در مورد شمول مالی، تامین مالی برای مشاغل کوچک و متوسط و بیت کوین (BTC) بحث کنند.

نمایندگان بانک مرکزی از غنا، بوروندی، اردن ، مالدیو، پاکستان و کاستاریکا به دعوت نایب بوکله رییس جمهور السالوادور برای کنفرانس وارد سن سالوادور شدند.

2

این کنفرانس که توسط اتحادیه شمول مالی و با مشارکت بانک مرکزی السالوادور سازماندهی شده، به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. داگلاس رودریگز، رییس بانک مرکزی السالوادور در توییتی گفت:

السالوادور مفتخر است که از نمایندگان 44 بانک مرکزی و مقامات مالی میزبانی می کند تا در مورد اجرای بیت کوین و سیاست های ترویج شمول مالی بحث گفتگو کنند.

رییس جمهور بوکله، و به اشتراک گذاری عکس دسته جمعی با رهبران اقتصادی جهان در توییتر:

 

3

4

تیم پروژه بیت کوین بیچ (Bitcoin Beach) نیز برای آموزش بانک های مرکزی حضور داشت. بیت کوین بیچ، یک جنبش مردمی است که السالوادور را برای پذیرش بیت کوین، راهنمایی کرد.

 

نیکلاس برتی، یکی از بنیانگذاران Galoy Money  شرکت سازنده کیف پول بیت کوین بیچ  گفت: "پس از گذراندن یک روز با رؤسای بانک های مرکزی، می توانم بگویم: هنوز آموزش های زیادی باید انجام شود." برتی ادامه داد:

 

"اکثریت قریب به اتفاق هیچ ایده ای از پتانسیل بیت کوین ندارند. اما با پذیرش بیت کوین در السالوادور، آنها اکنون دلیلی برای انجام این کار دارند."

برتی و تیمش تمام روز را صرف صحبت با رؤسای بانک های مرکزی کردند و به آنها نحوه استفاده از کیف پول لایتنینگ بیت کوین و دریافت و پرداخت را به آنها نشان دادند.

5

6

7

در حال حاضر، تنها دو کشور در سراسر جهان بیت کوین را به عنوان ارز قانونی به رسمیت شناخته اند: السالوادور و اخیرا جمهوری آفریقای مرکزی، که متعاقباً توسط بانک های مرکزی آفریقا به دلیل پذیرش ارزهای دیجیتال مورد سرزنش قرار گرفت.

برای برخی از مفسران، مانند دان تاپیرو از هلدینگ های صندوق سرمایه گذاری 10T، که به طور به یاد ماندنی در طی مصاحبه ای گفت: "من دیگر پول فیات ندارم"، کنفرانس شمول مالی السالوادور بسیار مهم است. او گفت که ایالات متحده ممکن است نیاز داشته باشد که دیگر عقب نشینی کند:

8