۰ نفر

واکنش افراد مشهور به رمزارزها؛

جف بزوس به دوج کوین علاقه دارد؟

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
کد خبر: 633973
جف بزوس به دوج کوین علاقه دارد؟

گمانه زنی های متعددی امروز در مورد اینکه چرا جف بزوس بنیانگذار آمازون و میلیاردر معروف آمریکایی، شروع به دنبال کردن یکی از بنیانگذاران دوج کوین، یعنی بیلی مارکوس یا شیبتوشی ناکاموتو در توییتر کرده‌، مطرح شده است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛  آمازون ارزهای رمزنگاری شده را قبول ندارد، اما در ماه آوریل، اندی جاسی، مدیرعامل فعلی آمازون به CNBC گفت که این شرکت ممکن است به طور بالقوه فروش NFT ها را آغاز کند و آینده روشنی را برای ارزهای دیجیتال متصور است.

بزوس

سال گذشته، در ماه جولای، شرکت فضایی جف بزوس، Blue Origin، این میلیاردر را به فضا فرستاد، این اتفاق باعث شد که جف بزوس به رقیب ایلان ماسک و اسپیس ایکس تبدیل شود، هرچند هنوز ایلان ماسک به فضا نرفته است.

ایلان ماسک یکی از طرفداران بزرگ دوج کوین است. از زمان معامله اخیر او برای خرید توییتر، بسیاری از افراد علاقه‌مند به دوج کوین معتقدند که این میم کوین به هر طریقی درغول رسانه های اجتماعی یعنی توییتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برخی از طرفداران دوج کوین همچنین معتقدند که دنبال کردن بیلی مارکوس توسط جف بزوس معنی زیادی برای دوج کوین دارد و احتمالاً نشان می دهد که بنیانگذار آمازون در حال علاقمند  شدن به دوج کوین است.

بزوس