۰ نفر

در پی ریزش شدید بازار ارزهای دیجیتال؛

معامله گران رمزارزها چه میزان ضرر کردند؟

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰
کد خبر: 633490
معامله گران رمزارزها چه میزان ضرر کردند؟

بعد از ریزش شدید بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته، معامله گران فیوچرز که برای بالا رفتن قیمت ها شرط بسته بودند یا به اصطلاح پوزیشن LONG)) داشتند بیش از ۴۲۷ میلیون دلار سرمایه خود را از دست دادند یا به اصطلاحliquidated position شدند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ معامله گران بازار آتی رمزارزها با خطر از دست دادن سرمایه  روبرو هستند، به همین علت همیشه توصیه می شود معامله گران تا حد امکان از بازار فیوچرز دوری کنند تا سرمایه خود را از دست ندهند.

بعد از ریزش شدید بازار رمزارز در 24 ساعت گذشته،معامله گران فیوچرز که برای بالا رفتن قیمت ها شرط بسته بودند یا به اصطلاح پوزیشن LONG)) داشتند که بیش از 427 میلیون دلار سرمایه خود را از دست دادند یا به اصطلاحliquidated position شدند.

معامله گران رمزارزها چه میزان ضرر کردند؟

در 24 ساعت اخیر صرافی okx بیشترین میزان لیکویید شدن را تجربه کرد. 171 میلیون دلار سرمایه معامله گران این صرافی از دست رفت.

صرافی بایننس بزرگترین صرافی رمزارز جهان با 111 میلیون دلار لیکوییدی در رتبه دوم قرار گرفت.

رتبه سوم حجم معامله های لیکویید شده در 24 ساعت گذشته  با حجم 58 میلیون دلار متعلق به صرافی FTX است.

چهارمین و پنجمین صرافی که بیشترین از دست رفتن سرمایه توسط معامله گران را تجربه کرد، با از دست دادن سرمایه به ترتیب 44 و 15 میلیون دلار صرافی های بای بیت و هیوبی بود.

لیکویید شدن در بازار ارزهای دیجیتال به معنای بسته شدن پوزیشن معاملاتی در بازار فیوچرز است. زمانی پوزیشن یک معامله‌گر بازار ارز دیجیتال لیکویید می‌شود که در یک معامله میزان ضررها بیشتر از سرمایه باشد و سرمایه صفر شود. هنگامی که در یک معامله ضرر معادل سرمایه تریدر شود صرافی مورد نظر پوزیشن را مسدود و حساب را به حالت صفر در می‌آورد.