۰ نفر

شایعات مربوط به شرکت پیشرو در هوش تجاری؛

مایکرواستراتژی بیت کوین های خود را فروخت؟

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 630377
مایکرواستراتژی بیت کوین های خود را فروخت؟

مدیرعامل شرکت لیست شده در نزدک، مایکرواستراتژی، شایعات فروش بی سر و صدای بیت‌کوین توسط این شرکت را رد کرده است. وی توضیح داد که به عنوان یک شرکت تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، تغییرات موجودی بیت کوین باید از طریق پرونده های SEC برای سهامداران افشا شود.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ در هفته گذشته، شایعاتی مبنی بر اینکه شرکت نرم‌افزاری مایکرواستراتژی به طور بی سر و صدا بیت‌کوین‌های خود را می‌فروشد، منتشر شد.

مدیرعامل مایکرواستراتژی، مایکل سیلور، روز جمعه در توییتی این شایعه را رد کرد. او توضیح داد که به عنوان یک شرکت تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، مایکرواستراتژی موظف است هرگونه تغییر اساسی در استراتژی شرکت را از طریق پرونده های SEC برای سهامداران افشا کند.

همچنین، این مدیر اجرایی تاکید کرد که پرونده های کمیسیون بورس و اوراق بهادار، سوابق عمومی هستند که "در دسترس همه قرار دارند." وی همچنین خاطرنشان کرد که تغییرات مادی شامل خرید و نگهداری بیت کوین و همچنین ایجاد تغییرات در دارایی‌های کریپتو است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط بیت‌کوین نیوز، به این موضوع پرداخته شد که شایعه مربوط به مایکرواستراتژی صحت ندارد و آدرس بیت‌کوین مورد نظر متعلق به این شرکت نیست. این آدرس در واقع به احتمال زیاد متعلق به یک پلتفرم مبادلات رمزارز است.

در حالی که برخی از مردم از شفاف سازی سیلور استقبال می کنند، برخی هنوز شک دارند و معتقدند که شایعه فروش بیت کوین توسط میکرواستراتژی درست است.

سلیور از طرفداران بیت کوین بوده است. او بارها گفته است که سکه های خود را به این زودی نمی فروشم و آنها را تا صد سال نگه می دارم.

در فوریه، رییس مایکرواستراتژی گفت: "من شواهدی از پذیرش سازمانی بسیار بیشتر، پذیرش بیشتر در اقتصاد کلان و سایر صندوق های تامینی می بینم." در دسامبر سال گذشته، او پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین می تواند به 6 میلیون دلار برسد.

در اوایل این ماه، شرکت وی 200 میلیون دلار دیگر بیت‌کوین خرید و مجموع دارایی های خود را به 129 هزار و 218 بیت کوین رساند. مایکرواستراتژی یک وام با پشتوانه بیت کوین برای خرید سکه های بیشتر دریافت کرد.