۰ نفر

اتفاقات خوب برای ریپل؛

به دستور جو بایدن، مشاور سابق ریپل وارد فدرال رزرو شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰
کد خبر: 628493
به دستور جو بایدن، مشاور سابق ریپل وارد فدرال رزرو شد

وال استریت ژورنال گزارش داد که مایکل بار، مشاور سابق شرکت بلاک چین ریپل لبز، توسط جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده، به عنوان رگولاتور فدرال رزرو معرفی خواهد شد.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ سارا بلوم راسکین که انتخاب اول بایدن بود، در ماه مارس پس از اینکه سناتور جو مانچین، دموکرات محافظه‌کار از ویرجینیای غربی گفت که به دلیل مواضع او در مورد تغییرات اقلیمی به وی رای نخواهد داد، نامزدی خود را پس گرفت. دموکرات ها تنها اکثریت محدودی در سنا دارند، به همین دلیل است که رای گیری از مانچین بسیار مهم بود.

احتمالا سناتورهای پیشرو دموکرات به ویژه الیزابت وارن از ماساچوست به دلیل موضع ضد ارزهای دیجیتال خود و بخاطر نقش مایکل بار در آزمایشگاه ریپل،با انتخاب او مخالفت خواهند کرد. باید دید که آیا او با نامزد جدید بایدن موافق خواهد بود یا خیر.

بار، که در دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، به عنوان دستیار وزیر خزانه داری ایالات متحده برای مؤسسات مالی خدمت می کرد، در سال ۲۰۱۵ به عنوان مشاور ریپل معرفی شد. مشخص نیست که او چه زمانی تصمیم به قطع روابط با این شرکت گرفت. بار از سال ۲۰۱۷ به عنوان رئیس دانشکده سیاست عمومی فورد دانشگاه میشیگان خدمت کرده است.

ریپل هنوز در میانه نبرد حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است که در ابتدا در دسامبر ۲۰۲۰ آغاز شد.

براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل شرکت اخیراً گفت که همه چیز برای ریپل "بسیار خوب" پیش می رود. پیش بینی میشود نتیجه دادگاه برای ریپل مساعد خواهد بود. در اوایل ماه مارس، دادگاه درخواست های دوگانه گارلینگ هاوس و لارسن برای رد شکایت sec را رد کرد.