۰ نفر

در پی اقدامات سرمایه‌ گذاران بزرگ بازار رمزارزها؛

یک نهنگ بیش از ۳ هزار بیت کوین خرید

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 626103
یک نهنگ بیش از ۳ هزار بیت کوین خرید

امروز یک نهنگ بزرگ بیت‌ کوین، ۳هزار و ۲۴۱ از این رمزارز به ارزش بیش از ۱۴۵ میلیون دلار خریداری کرد.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ ثروتمندترین نهنگ بیت‌کوین در جهان، بار دیگر وارد بازار شده است. این آدرس که دارای بیش از 120 هزار بیت‌کوین به ارزش حدود 5.5 میلیارد دلار است، 3241 بیت‌کوین دیگر به دارایی خود اضافه کرده؛ زیرا قیمت این ارز دیجیتال پرچمدار در حال حاضر حدود 5 درصد کمتر از بالاترین سطح هفت روزه خود است.

این نهنگ که پس از کیف پول‌های تحت نظارت صرافی‌های ارز دیجیتال بایننس و بیتفینکس سومین نهنگ ثروتمند است، ابتدا 289 بیت‌کوین و سپس 2952 بیت‌کوین دیگر در 5 آوریل به دارایی خود اضافه کرد.

ارزش کل بیت کوین تازه خریداری شده کمی بیشتر از 145 میلیون دلار است. اقدامات این نهنگ در هفته‌های اخیر تقریباً به اندازه قیمت بیت‌کوین بی‌ثبات بوده و خرید بیت‌کوین در این هفته پس از چند روز خروج سرمایه از بازار انجام شده است.

از 21 مارس تا پایان مارس، به نظر می‌رسید که این آدرس 3000 بیت کوین فروخته است. از اول آوریل تا ساعات اولیه 5 آوریل، 4500 بیت‌کوین دیگر از کیف پول خارج شد که ارزش کل خروجی‌ها را در کمتر از سه هفته به کمی بیش از 336 میلیون دلار رساند.

تحلیلگر درون‌زنجیره‌ای در شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین گلسنود می‌گوید که معمولا در ماه آوریل خریدهای قابل توجه بیت‌کوین ثبت می‌شود.

یک تحلیلگر در این شرکت که با نام مستعار Checkmate شناخته می‌شود، می‌گوید که هم نهنگ‌ها و هم هولدرهایی که کمتر از یک بیت‌کوین دارند، اکنون در حال خرید هستند.

از نظر تاریخی یک ماه قوی برای خرید بیت‌کوین، شاهد خروجی از صرافی‌ها تقریبا به میزان 96 هزار بیت‌کوین در ماه بوده که میگو و نهنگ های بزرگ در این زمینه پیشتاز بوده‌اند.

ما هنوز باید جریان‌های ورودی و خروجی بازار را زیرنظر بگیریم، اما اخیراً حجم سرمایه قابل توجهی از بازار خارج شده است. در زمان نوشتن این خبر، بیت‌کوین به قیمت 43 هزار و 371 دلار معامله می‌شود.