۰ نفر

از امروز اتفاق افتاد؛

پشتیبانی بزرگ ترین سایت فروش NFT از سولانا

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 626102
پشتیبانی بزرگ ترین سایت فروش NFT از سولانا

بازارNFT اوپن سی سرانجام پس از ماه ها انتظار، از شبکه سولانا برای ساخت NFT پشتیبانی میکند.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛اوایل امروز، یکی از کاربران توییتر متوجه شد که چندین مجموعه NFT با سولانا روی پلتفرم اوپن سی ظاهر شده اند.

بزرگ ترین سایت فروش NFT از امروز از سولانا پشتیبانی می کند

این اتفاق برای جامعه NFT تعجب آور نبوده است. در 29 مارس، اوپن سی اعلام کرد که شروع به اضافه کردن مجموعه‌های NFT می‌کند که در سولانا در آوریل ساخته شده‌اند.

در ماه ژانویه، جین مانچون وانگ، یک وبلاگ نویس فناوری که به کشف ویژگی های جدید قبل از اعلام عمومی مشهور است، در توییتی اعلام کرد که اوپن سی در حال کار روی یکپارچه سازی در سولانا است و تأیید کرد که کینگ پین NFT آماده است تا بازی چند زنجیره ای خود را تقویت کند.

با اضافه شدن سولانا، اوپن سی اکنون از چهار زنجیره (اتریوم، سولانا، پالیگان و کلاتین) پشتیبانی می کند.

طبق داده های ارائه شده توسط پلتفرم تحقیقاتی بلاک چین Dune Analytics، سهم بازار  ان اف تیMagic Eden  با محوریت سولانا 93 درصد از فروش را به خود اختصاص می دهد.

این واقعیت که Magic Eden کارمزدهای پایین ارائه می‌کند می‌تواند یک مزیت رقابتی بزرگ باشد، اما باید دید که آیا می‌تواند در رقابت با بزرگترین نام در بخش NFT یعنی اوپن سی مقاومت کند یا خیر.

NFT های مبتنی بر Solana در ماه گذشته 1.5 میلیارد دلار از کل حجم تراکنش بازار NFT را به خود اختصاص داد.

سولانا در سال 2021 توجه گسترده‌ای را به‌عنوان جایگزین سریع‌تر و ارزان‌تر اتریوم به خود جلب کرد و منابع مالی زیادی را از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر جذب کرد.

تاکنون، Solana موفق شده است تنها بخش نسبتاً کوچکی از بازار NFT را بدست آورد، اما اضافه شدن به لیست اوپن سی می‌تواند نتیجه بازی را به نفع سولانا تغییر دهد.