۰ نفر

در پی خرید سهام توییتر توسط ایلان ماسک؛

رشد چشمگیر دوج کوین با وجود ریزش بازار رمزارزها

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷
کد خبر: 625751
رشد چشمگیر دوج کوین با وجود ریزش بازار رمزارزها

به دنبال خرید بخش قابل توجهی از سهام توییتر توسط ایلان ماسک و پیوستن وی به هیات مدیره این شرکت، دوج‌کوین که رمزارز محبوب مدیرعامل تسلا به شمار می‌رود، روند صعودی در پیش گرفته است.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ پس از اینکه توییتر اعلام کرد ایلان ماسک به هیات مدیره این شرکت پیوسته، دوج‌کوین روند صعودی در پیش گرفت. مدیرعامل تسلا در حال حاضر 9.2 درصد از سهام توییتر را خریداری کرده و به عنوان بخشی از توافق برای پیوستن به هیات مدیره، قبول کرده که سهام خود را به بیش از 14.9 درصد افزایش ندهد.

پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر هیجان و علاقه خود را برای همکاری با این میلیاردر ابراز کرد و گفت: "از طریق گفتگو با ایلان در هفته‌های اخیر، برای ما مشخص شد که او ارزش زیادی برای هیات مدیره خواهد داشت."

ماسک اظهار کرد: مشتاقانه منتظر همکاری با پاراگ و هیات مدیره توییتر برای ایجاد پیشرفت‌های قابل توجهی در توییتر در ماه‌های آینده هستم.

پس از این اخبار، دوج‌کوین روند صعودی در پیش گرفته اکنون برای اولین بار در دو ماه گذشته به بالای 0.16 دلار رسیده است.

در چند ماه گذشته، ماسک، مدیرعامل تسلا، دوج‌کوین را تبلیغ کرده و حتی اجازه داده از این رمزارز برای پرداخت در ایستگاه‌های سوپرشارژ تسلا و فروشگاه کالای آنلاین آن استفاده شود.

ماسک که اکنون بزرگترین مالک سهام توییتر و یکی از اعضای هیات مدیره است، می‌تواند برای ادغام پرداخت‌های دوج‌کوین به نوعی در پلتفرم این شرکت رسانه‌های اجتماعی تلاش کند.

تومر نونی، مدیر ارشد بازاریابی کریپتومون، گفت: "گمانه‌زنی می‌شود که تبلیغ کنندگان بتوانند برای تبلیغات و استفاده‌های دیگر در توییتر با دوج‌کوین پول پرداخت کنند. زمانی که تسلا امکان پرداخت با دوج‌کوین برای خدمات خود را اعلام کرد ما شاهد همین اتفاق بودیم."

بر اساس داده‌های کوین‌دسک، دوج‌کوین ماه خوبی را پشت سر گذاشته و رشد 30.6 درصدی را در 30 روز گذشته ثبت کرده است. این میم‌کوین مشهور در حال حاضر به قیمت 0.1611 دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن 21 میلیارد و 354 دلار است.