۰ نفر

اخبار رمزارزی کشورها؛

صرافی ژاپنی در نزدک لیست می شود

۳ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰
کد خبر: 622850
صرافی ژاپنی در نزدک لیست می شود

کوین چک صرافی بزرگ رمزارز ژاپنی با ارزش ۱.۲۵ میلیارد دلاری در بورس نزدک ایالات متحده با نماد "CNCK" فهرست خواهد شد.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ صرافی رمزارز ژاپنی، کوین چک روز سه شنبه برنامه خود را برای عرضه عمومی در ایالات متحده با Thunder Bridge Capital Partners IV یک شرکت خرید با اهداف ویژه (SPAC) اعلام کرد.

ارزش این شرکت ها جمعا ۱.۲۵ میلیارد دلار میشود.

موجودیت ترکیبی Coincheck Group NV نام خواهد داشت. انتظار می رود که در بازار انتخاب جهانی نزدک با نماد "CNCK" فهرست شود. SPAC ها شرکت های پوسته ای هستند که به صورت عمومی فهرست شده اند که عرضه های عمومی اولیه (IPO) را برای جمع آوری سرمایه برای خرید یک نهاد خصوصی در تاریخ بعدی انجام می دهند.

‌Coincheck که دفتر مرکزی آن در توکیو قرار دارد، یکی از بزرگترین بازارهای رمزارز و صرافی‌های دارایی دیجیتال در ژاپن را اداره می‌کند. این شرکت توسط بالاترین تنظیم کننده مالی ژاپن، آژانس خدمات مالی (FSA) تنظیم می شود.

این پلتفرم حدود ۱.۵ میلیون مشتری تایید شده دارد.

در سال ۲۰۱۸ حدود ۵۳۰ میلیون دلار رمزارز NEM از پلتفرم Coincheck به سرقت رفت. این صرافی در اواخر همان سال به مبلغ ۳۴ میلیون دلار توسط Monex Group، یک کارگزاری آنلاین بزرگ ژاپنی خریداری شد.

بر اساس قرارداد SPAC با Monex Group پس از ادغام حدود ۸۲ درصد از شرکت ترکیبی را بدون احتساب ضمانت‌نامه‌ها و درآمدها، Monex مالکیت رسمی خواهد داشت. Monex در حال حاضر ۹۴.۲ درصد از Coincheck را در اختیار دارد. علاوه بر این، سرمایه گذاران فعلی Coincheck واجد شرایط دریافت حداکثر ۵۰ میلیون سهم بر اساس عملکرد قیمت سهام در آینده هستند.