۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

جی پی مورگان به عنوان اولین بانک وارد متاورس شد

۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۰۳
کد خبر: 611699
جی پی مورگان به عنوان اولین بانک وارد متاورس شد

جی‌پی‌مورگان رسما اولین بانک بزرگ در متاورس است که یک سالن مجازی در دیسنترالند افتتاح کرد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری، جی پی مورگان در تلاش برای سرمایه گذاری و خلق یک فرصت بازار «1 تریلیون دلاری» است.بزرگترین بانک در ایالات متحده، JPMorgan، گامی عظیم در متاورس برداشته است و پس از آن که این بخش را به عنوان یک فرصت 1 تریلیون دلاری نامگذاری کرد، یک سالن مجازی در دنیای محبوب مبتنی بر بلاک چین Decentraland افتتاح کرد.

بازدیدکنندگان از سالن، واقع در مرکز خرید Metajuku در دسنترالند، با یک ببر رومینگ و یک پرتره دیجیتالی از جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan، استقبال می‌شوند. اگر بازیکنان در طبقه بالا راه بروند، می توانند ارائه یک مدیر اجرایی در مورد اقتصاد رمزارز  را تماشا کنند.

جی پی مورگان به عنوان اولین بانک وارد متاورس شد

سالن onyx، که نام آن از سیستم پرداخت بلاک چین داخلی JPMorgan گرفته شده است، همراه با گزارشی از بانک رونمایی شد که انواع فرصت‌های تجاری را که شرکت‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند در متاورس پیدا کنند، شرح می‌دهد.

در این گزارش آمده است: «متاورس احتمالاً در سال‌های آتی به نوعی در هر بخش نفوذ خواهد کرد، با فرصت بازار که بیش از 1 تریلیون دلار درآمد سالانه تخمین زده می‌شود»

این گزارش اشاره می‌کند که میانگین قیمت زمین مجازی بین ژوئن تا دسامبر سال گذشته از 6000 دلار به 12000 دلار دو برابر شده است و پیش‌بینی می‌کند که هزینه‌های تبلیغات درون بازی تا سال 2027 به 18.4 میلیارد دلار در سال خواهد رسید.

جی‌پی‌مورگان فرصت های ناب سرمایه گذاری را شناسایی کرده است که از Web3 برای کسب درآمد از کار خود به روش های جدید به عنوان نیروی محرکه اقتصاد جدید در حال ساخت در متاورس استفاده می کند.

حساب جی پی مورگان در توییتر نوشت:«این اقتصاد مالکیت دموکراتیک همراه با امکان تعامل، می‌تواند فرصت‌های اقتصادی عظیمی را باز کند که به موجب آن کالاها و خدمات دیجیتال دیگر اسیر یک پلتفرم یا نام تجاری منحصر به فرد بازی نیستند.»

جی پی مورگان خاطرنشان می کند که افزایش استقبال از متاورس به دلیل علاقه برندهای بزرگ است و به حرکت آدیداس و نایک برای ایجاد محصولات و فروشگاه های مبتنی بر NFT و همچنین افتتاح فروشگاه متاورس توسط سامسونگ به عنوان گام های بزرگ رو به جلو در پذیرش اشاره می کند.