۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

رشد چشمگیر مشاغل حوزه رمزارز در سال گذشته

۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰
کد خبر: 601076
رشد چشمگیر مشاغل حوزه رمزارز در سال گذشته

مشاغل حوزه کریپتو در سال ۲۰۲۱ از قیمت‌ها بیشتر رشد کردند.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ این فقط یک روند صعودی برای قیمت رمزارزها در سال گذشته نبود. به گزارش لینکدین، مشاغل در حوزه کریپتو در سال 2021 از قیمت‌ها بیشتر رشد کردند، زیرا جستجوهای شغلی رمزنگاری تنها در ایالات متحده تا 395 درصد افزایش یافت.

مهم‌تر از همه، صنعت کریپتو از صنعت فناوری‌های گسترده‌تر پیشی گرفت، این صنعت نیز شاهد پیشرفت قابل‌توجهی بود و تقریباً تعداد مشاغل خود را به نسبت صنایع فناوری دو برابر کرد.

علاوه بر این، هیچ صنعتی در سال 2021 از «کریپتوسازی» در امان نبود. LinkedIn News اطلاعات ارزشمندی را در مورد تأثیرگذاری کریپتو بر سایر صنایع ارائه کرد:

در حالی که بیشتر آگهی‌های شغلی در زمینه نرم‌افزار و امور مالی بودند، سایر صنایع نیز شاهد افزایش تقاضا برای استعدادهای رمزارز هستند. این خدمات شامل خدمات حرفه‌ای مانند حسابداری و مشاوره، و سخت‌افزار، امور کارکنان و کامپیوتر است.

برای سال 2022، به نظر می‌رسد روند رشد ادامه یابد. بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارز مملو از پست‌های شغلی هستند. Coinbase بیش از 250 فرصت شغلی، Kraken بیش از 300، و فعال‌ترین صرافی جهان، Binance، بیش از 600 پست شغلی را فهرست کرده است.

پرداخت حقوق با رمزارز

شهرداران نیویورک و میامی اعلام کردند که در سال 2021 بخشی از دستمزد خود را به بیت‌کوین گرفتند. هفت بازیکن NFL تا به امروز رمزارزها را به جای حقوق نقدی انتخاب کرده‌اند.

آندره ایگودالا، قهرمان 3 دوره NBA، آخرین ورزشکاری است که به صورت کریپتو حقوق دریافت می‌کند.

2

ناگفته نماند در زمانی که بازار کریپتو افزایش قیمت را تجربه می‌کند ما همیشه شاهد افزایش مشاغل در دنیای رمزارز بوده‌ایم.

به طور مثال در بازار صعودی 2015 تا 2017 ما شاهد افزایش تقاضا برای مشاغل کریپتو بودیم، ولی در بازار نزولی 2018، چندین شرکت رمزارز کارکنان خود را اخراج کردند. در مجموع، مشاغل دنیای رمزارز برای ادامه حیات وابسته به افزایش قیمت‌ها است.