۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

تعیین مشاور رمزارز جدید برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۰
کد خبر: 594969
تعیین مشاور رمزارز جدید برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، از انتصاب کارمند جدیدی به عنوان مشاور سیاست‌گذاری حوزه رمزارز خبر داد.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، یک کارمند جدید را اضافه کرده که مشاوره‌های مربوط به سیاست‌گذاری ارزهای دیجیتال و کار بین سازمانی را ارائه می‌دهد.

در اطلاعیه روز پنجشنبه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که کوری فرایر به عنوان مشاور ارشد آژانس در نظارت بر ارزهای دیجیتال به کارکنان اجرایی گنسلر خواهد پیوست. فرایر به عنوان کارمند حرفه‌ای کمیته بانکی سنا و همچنین مشاور ارشد سیاست برای کمیته خدمات مالی مجلس با نمایندگانی مانند ماکسین واترز و برد میلر کار کرده است.

انتصاب فرایر به سمت کارکنان اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار، در کنار فیلیپ هاونشتاین، جنیفر سانگر و جورج تنریرو خواهد بود که به ترتیب به عنوان مشاور عملیات، مشاور مدیریت سرمایه‌گذاری و مشاور اجرایی کار می‌کنند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، کمیسیون معاملات آتی کالا و شبکه اجرای جرایم مالی، مقررات دارایی‌های دیجیتال را در ایالات متحده مدیریت می‌کنند، اما هرکدام دارای ادعاهای قضایی متفاوتی هستند که منجر به یک رویکرد متنوع می‌شود که شرکت‌های رمزنگاری باید برای فعالیت قانونی آن را دنبال کنند.

انتصاب فرایر می‌تواند به طور بالقوه بر موقعیت عمومی گنسلر در مورد تغییرات خط‌مشی مرتبط با ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد. رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مسلما یکی از آگاه‌ترین افراد در زمینه فناوری رمزارز و بلاکچین بوده که تا کنون جایگاه خود را حفظ کرده ، اما در مورد وجوه قابل معامله در مبادلات با ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین ابراز نگرانی کرده است. 

او مدت‌هاست که از پروژه‌های رمزارزی خواسته که وارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شوند و با رگولاتورها همکاری کنند.