۰ نفر

معرفی یک کلاس آموزشی ارز دیجیتال

۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۲
کد خبر: 567684
معرفی یک کلاس آموزشی ارز دیجیتال

یک کلاس آموزشی ارز دیجیتال نخستین قدم برای موفقیت جهت ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است. به واسطه پیچیدگی هایی که حوزه ارزهای دیجیتالی دارد وجود و حضور یک استاد و راهنماگر می تواند هزینه های موفقیت در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی را برای شما به شدت کاهش دهد.

اما نکته اساسی این است که کدام کلاس و دوره ارز دیجیتال مناسب است؟

در بین دوره های آموزشی متعدد موجود ، دوره ارز دیجیتال بزرگان با اساتیدی همچون مهدیار حاجی علی و ... جزء سه دوره برتر آموزش ارزهای دیجیتال در ایران است .

به نحوی که در حال حاضر این دوره آموزشی طرفداران و مخاطب های زیادی را نیز دارد.

2

گواه پر مخاطب بودن  کلاس آموزش ارز دیجیتال بزرگان  اولا تصاویر دوره های برگزار شده قبلی می باشد که علارقم وجود کرونا اما دوره ها و کلاس های بزرگان ارز دیجیتال همیشه با استقبال روبه رو بوده است و یکی هم این که در بین دوره های پر جستجو ، همیشه پلت فرم گوگل ، دوره بزرگان ارز دیجیتال را در قسمت بیشترین سرچ کلمات مهم نشان می دهد .

تا زمان نگارش این مقاله 66 دوره و کلاس بزرگان ارز دیجیتال در مجموعه کانون بورس برگزار شده است .

کلاس آموزشی ارز دیجیتال بزرگان هم بصورت آموزش حضوری و هم بصورت پکیج آموزشی ارز دیجیتال (فیلم برداری دوره های حضوری قبلی ) ارایه می شود .

آموزش ارز دیجیتال شرط لازم جهت ورود به این عرصه است و ویژگی مشترک تمامی کسانی که در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال زیان کرده اند این است که تحلیل بیت کوین و ارزهای دیجیتال را بلد نیودند و با کامل مسلط نبوده اند .

ویژگی های دوره ارز دیجیتال بزرگان که توسط مهدیار حاجی علی طراحی شده است و این وِیژگی ها درسایت کانون بورس در  لندینگ دوره آموزش ارز دیجیتال بزرگان ، نوشته شده است موارد زیر می باشد .

جامع و کامل بودن

رونمایی از کاملترین دوره آموزش بیت کوین و کریپتو کارنسی ها در ایران

سرفصل های استاندارد و کاربردی 

به گونه ای که سرفصل های دوره جامع ارزهای دیجیتالی کانون بورس رفرنس و مرجع بسیاری از دوره ها و مراکز آموزشی دیگر شده است.

ارایه فیلم های دوره به دانشپذیر

فیلم های دوره را جهت مرور و تسلط بیشتر بدون هزینه اضافه تر به شما می دهیم.

جزیی نگری در دوره ارز دیجیتال

در دانش و مهارت های  سرمایه گذاری جزییات از کلیات بسیار بسیار بسیار مهم تر است! این دوره آموزش جزییات است.

رکورد بیشترین دانشجوی حضوری 

همواره در سه سال اخیر کانون بورس ، دارای بیشترین دانشجوی حضوری در بین مراکز آموزشی بوده است . به عکس های دوره های متعدد گذشته  نگاهی بیاندازید

ارایه مدرک معتبر فنی حرفه ای 

در پایان دوره به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای داده می شود.

مجوز های قانونی آموزش در حوزه سرمایه گذاری

کانون بورس جز ده درصد معدود مراکز آموزشی موجود در کشور می باشد که تمامی مجوزهای قانونی آموزش سرمایه گذاری را از مراجع ذیصلاح (سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور، نماد اعتماد الکترونیک و ...) کسب کرده است.

ارایه جزوه تایپ شده دوره به دانشجو 

جزوات کلاس های اموزشی قبل از شروع دوره در اختیار دانشجویان قرارا می گیرد

حضور اساتید صاحب سبک 

اساتید مجموعه کانون بورس اعم از استاد مهدیار حاجی علی  و ... همگی علاوه بر تحصیلات آکادمیک مرتبط با بازارهای مالی و سرمایه گذاری تجربه چندین ساله در این حوزه را دارا می باشند.

آموزش عملی و کارگاهی 

تا زمانی که دانش به مهارت تبدبل نشود شما موفق نمی شوید .آموزش های عملی جهت تبدیل دانش شما به مهارت است.

پشتیبانی در دل دوره

هر جلسه چند روز بعد از اتمام کلاس ارز دیجیتال بزرگان ، بصورت هفتگی در گروه های تلگرامی برای شما پشتیبانی و رفع اشکال می گذاریم. یعنی علاوه بر ۱۷ جلسه کلاس ۱۷ جلسه پشتیبانی و رفع اشکال ، تا مطمئن شویم هیچ مشکلی وجود ندارد .

دوره حضوری جدید بزرگان ارز دیجیتال هم اکنون در حال پذیرش و ثبت نام می باشد که علاقه مندان به این کلاس آموزشی می توانند در ان شرکت کنند .در مقاله های بعدی سایر کلاس های آموزشی ارز های دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.