۰ نفر

بهترین جایگزین صرافی بایننس، صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

۴ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۹
کد خبر: 556595
بهترین جایگزین صرافی بایننس، صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

در حال حاضر اگر نگوییم که بایننس پر طرفدارترین صرافی ارز دیجیتال است، حداقل می‌توانیم بگوییم که جزو پر طرفدارترین ها است. بسیاری از کاربران ایرانی که در حوزه‌ی ارز دیجیتال یا رمزارز فعالیت می‌کنند در این صرافی حساب کاربری باز کرده‌اند و در حال معاملات کریپتوکارنسی هستند. متاسفانه این صرافی برای ایرانیان تحریم است و برای استفاده از آن باید که از روش‌های تغییر ip استفاده کرد.

همیشه استرس اینکه نکند اموال و حساب‌ها بلوکه شوند بر دوش ایرانی‌هایی که در بایننس حساب دارند، سنگینی می‌کند. بدتر از آن چند وقتی است که بایننس اعلام کرده است احراز هویت را از همه خواهد خواست، طبیعتا ایرانی‌ها قادر به احراز هویت نخواهند بود پس هرچه سریعتر باید نسبت به پیدا کردن بهترین جایگزین بایننس اقدام کنیم.

1. صرافی کوینکس CoinEx

2

احتمالا اولین جایگزینی که به ذهن خیلی از افراد خواهد رسید، صرافی موفق و معتبر کوینکس خواهد بود. این صرافی رمزارز که توسط یانگ هایپو بنیانگذاری شده است با ایرانی‌ها میانه‌ی خوبی  دارد و شما به راحتی می‌توانید در آن ثبت نام کرده و اقدام به معاملات اسپات (spot) یا مارجین کنید. نکته‌ی مهم دیگر آن است که کوینکس از رمزارزهای معتبری مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل(XRP) و... پشتیبانی می‌کند. در صرافی کوینکس شما می توانید جفت ارز معامله کنید و سودهای خوبی به دست بیاورید.

2. صرافی اسندکس یا همان بیتمکس سابق:

در صرافی AscendEx کاربران اجازه دارند تا بدون احراز هویت به راحتی انواع آلت کوین یا شت کوین خریداری کنند. هرچند بد نیست بگوییم خرید شت کوین ریسک بسیار بالایی دارد.چراکه هر لحظه امکان دارد به دلیل عدم پشتوانه‌ی درست از اینگونه رمزارزها، ارزش آن‌ها یکباره به صفر برسد! و شما تمام دارایی خود را از دست بدهید. این نکته هم بدانید که بدون احراز هویت شما تا سقف ۲ عدد بیت کوین می‌توانید معامله انجام دهید.

3. صرافی کوکوین

اگر به دنبال صرافی‌ای جایگزین بایننس هستید که بیشترین سقف برداشت را در میان صرافی‌های خارجی داشته باشد، ما به شما صرافی کوکوین ( KuCoin ) را نیز معرفی می‌کنیم. هرچند این یک مزیت مهم محسوب نمی‌شود چراکه دیگر صرافی‌هایی که نام بردیم سقف برداشت پایینی ندارند، صرفا نسبت به صرافی کوکوین کمتر می‌توانید برداشت کنید.

اکنون اگر موافق باشید به نکات مهمی برای شروع به کار در صرافی‌های داخلی بپردازیم. زیرا همانطور که گفتیم، شما با ثبت نام در صرافی‌های داخلی مانند اوکی اکسچنج دیگر خیالتان از بابت تحریم و از دست نرفتن سرمایه‌تان راحت خواهد بود. پس می‌توانیم این نتیجه را بگیریم که ثبت نام در صرافی‌های داخلی و معتبر به عنوان بهترین جایگزین بایننس محسوب می‌شود.

4.  صرافی اوکی اکسچنج:

photo_2021-08-31_10-57-47

اما از همه‌ی صرافی‌های خارجی که بگذریم، بهترین راه و توصیه‌ی ما ثبت نام در صرافی‌های داخلی و معتبری مانند صرافی اوکی اکسچنج است چراکه دیگر خیالتان از بابت همه چیز راحت خواهد بود؛ از تحریم نشدن گرفته تا تخصص و اعتباری که پشتوانه‌ی این صرافی داخلی است. اوکی اکسچنج با در برگرفتن بیش از ۴۰۰ نوع رمزارز پیشتاز صرافی‌های ایرانی است.

خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج

کافی است تا با ورود به آدرس وبسایت صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج یعنی ok-ex.io مراحل ثبت نام را بگذرانید و پس از اینکه مراحل احراز هویت را به سادگی گذراندید، وارد بخش خرید و فروش سریع شوید و با کلیک بر روی تب خرید از سایت، رمزارز مد نظر خود را انتخاب کنید و مراحل پرداخت را پیش بگیرید. همچنین شما قادر هستید تا با ورود به بخش تریدر به معاملات کوتاه مدت بپردازید و سودهای شگفت انگیز کسب کنید.

فروش ارز دیجیتال به صرافی اوکی اکسچنج

علاوه بر اینکه شما می‌توانید از این صرافی خریداری انجام دهید، قادر به فروش رمزارزهای خود به این صرافی خواهید بود. برای این کار تنها کافی است تا مانند چند جمله‌ی پیشین که گفتیم، ابتدا در سایت ثبت نام کنید و پس از تایید هویتتان در بخش خرید و فروش سریع (تبادل سریع) هر کدام از کوین‌های خود را در بازار بزرگ کریپتوکارنسی به فروش برسانید.

سخن پایانی

 در این مقاله سعی کردیم تا بهترین جایگزین بایننس را به شما معرفی کنیم. هر چند یک صرافی معرفی نکردیم بلکه چند گزینه از بهترین ها را در اختیارتان قرار دادیم تا بسته به شرایط، خودتان تصمیم بگیرید و بهترین را برگزینید. همیشه در نظر داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال فوق العاده می‌تواند برای شما سود آور باشد؛ به شرطی که کاملا هوشیار باشید و در صرافی معتبری ثبت نام کنید. علاوه بر این، به قیمت روز رمزارزهای گوناگون به ویژه خرید بیت کوین توجه کنید چراکه اکثر رمزارزها به قیمت بیت کوین وابسته هستند. بنابراین شما با تحلیل درستی از قیمت بیت کوین قادر به سرمایه‌گذاری با اطمینان بیشتری خواهید بود.