۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

عقب نشینی روند نزولی در بازار رمزارزها / بیت‌ کوین به بالای خط مقاومت ۳۵هزار دلاری صعود می‌ کند؟

۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹
کد خبر: 540567
عقب نشینی روند نزولی در بازار رمزارزها / بیت‌ کوین به بالای خط مقاومت ۳۵هزار دلاری صعود می‌ کند؟

بیت‌کوین در طول ۲۴ساعت گذشته شاهد اندکی رشد بود و برای مدتی وارد کانال ۳۵هزار دلاری شد. به دنبال آن، سایر رمزارزها نیز روند صعودی در پیش گرفتند.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ قیمت بیت‌کوین برای مدت کوتاهی وارد کانال ۳۵هزار دلاری شد و رالی جزئی در بازار آلت‌کوین‌ها ایجاد کرد، اما هنوز هم تعدادی از عوامل نزولی این رمزارز مشهور را احاطه کرده است.

اگرچه بازار در اوایل ساعات معاملاتی روند صعودی خود را به نمایش گذاشت، اما هنوز زیر خط مقاومتی ۳۵هزار دلاری قرار دارد و احتمالا قادر به طی کردن میانگین حرکتی ۲۰روزه برای حمایت یا حفظ این سطح تا پایان معاملات روزانه نیست.

بیت‌کوین درحال‌حاضر، با ۰.۶۸درصد رشد، به قیمت ۳۴هزار و ۹۱۶دلار معامله می‌شود، در حالی که دوج‌کوین با ۰.۶۸درصد افت به قیمت ۲۶سنت رسید.

در طول ۲۴ساعت گذشته، دوج‌کوین ۱.۶۱درصد پایین‌تر در برابر بیت‌کوین، و ۷.۵۶درصد پایین‌تر در برابر اتریوم معامله شد.

آمار ارائه شده توسط کوین‌تلگراف و TradingView نشان می‌دهد که از زمان صعود بیت‌کوین به قیمت ۳۵هزار و ۴۰۰دلار در تاریخ ۲۸ژوئن، این رمزارز به دلیل پابرجا ماندن آثار قوانین ایجاد محدودیت در استخراج ارزهای دیجیتال، در محدوده بین ۳۳هزار و ۸۵۰ و ۳۵هزار دلار معامله شده است.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی Glassnode، در حالی که فروش ادامه دارد، به نظر می‌رسد عملکرد نزولی طی هفته گذشته، همانطور که نوسانات در نمودارها مشاهده می‌شود، باعث ایجاد وحشت در میان دارندگان بلند مدت و کوتاه مدت رمزارزها شده است.

رالی بیت‌کوین به آلت‌کوین‌ها کمک کرد

از آنجا که بیت‌کوین علائم صعود به بالای کانال ۳۴هزار دلاری را نشان داد، باعث شد قیمت بیشتر آلت‌کوین‌ها نیز تغییر کند. از این رو، اتریوم با تجربه ۱۵.۷درصد افزایش قیمت، به بالای کانال ۲هزار و ۱۰۰دلاری صعود کرد.

از طرفی، بهترین عملکرد روزانه به رمزارز پاپیولس اختصاص داشت که با رشد ۱۰۰درصدی، به قیمت ۲هزار و ۶۷دلار صعود کرد. در حالی که رمزارز کوزاما، آیوتکس و کامپاند رشد ۳۳درصدی را ثبت کردند.

درحال‌حاضر، ارزش کل بازار رمزارزها ۱.۴۰۲تریلیون دلار بوده و میزان تسلط بیت‌کوین ۴۶.۱درصد است.

در نمودار ارائه شده، تغییر قیمت ۲۴ساعته بیت‌کوین را مشاهده می‌کنید؛

ab48faf6-d795-43bd-b401-fd6eedfe27a4