۰ نفر

محصولات جدید یکپارچه سازی هویت بصری برند که فکرش را هم نمی کنید!

۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبر: 706990
محصولات جدید یکپارچه سازی هویت بصری برند که فکرش را هم نمی کنید!

هویت بصری برند، شکلی است که برند در ذهن مشتریان به نظر می رسد. این شکل شامل علامت، رنگ، طرح، صدا، تصویر، تجربه، خدمات، قیمت، محصولات، بازاریابی، تجارت الکترونیک، پشتیبانی و غیره می باشد. این هویت بصری باید مطابق شخصیت و اهداف برند باشد و در کلیه محصولات، خدمات، تجارت الکترونیک، پشتیبانی و غیره هماهنگ باشد.

بطور مثال وقتی شما یاد سه اپراتور اصلی خط موبایل در ایران می افتید، سه رنگ زرد، نارنجی با آبی و بنفش در ذهنتان تداعی می شود که به ترتیب مربوط به اپراتور های ایرانسل ، همراه اول و رایتل می باشند. یا مثلا وقتی رنگ آبی و سفید را کنار هم می بینید یاد برند معروف BMW می افتید.

در واقع با ترکیب این رنگ ها و شکل ها، لوگو و المان های اختصاصی برند شما در ذهن مخاطب حکاکی می شود و با گذر زمان شانس خرید و وفاداری او را از شما بیشتر می کند. تفاوتی نمی کند که شما یک شرکت بین المللی با هزاران کارمند باشید یا یک مغازه کوچک با سه کارمند، مهم این است که شما برای جامعه مخاطب خود هویت بصری خاصی داشته باشید و تلاش کنید آن را در ذهن مخاطب تثبیت کنید.

برای این کار لازم است به اندازه کافی این تصاویر و رنگ ها در دید مشتری باشند، مثلا بر روی تابلوی مغازه، روی کیسه های خرید، روی تراکت، روی لیوان، داخل مغازه، روی تیشرت فروشندگان، روی سررسید های هدیه و هر چیز دیگری که در معرض دید مخاطب شما می باشد. نکته مهم این است که وقتی به افراد نام برند شما یادآوری می شود ناخودآگاه این علائم در ذهن آن ها پدیدار می شود و به عبارتی این علائم تجسمی از برند شما هستند. 

با گسترش صنعت چاپ و پدیدار شدن چاپ های اختصاصی دست شما برای به معرض نمایش گذاشتن برند و هویت بصری آن بسیار بازتر شده است. این تکنولوژی های جدید مشکلاتی همچون تعداد بالای چاپ را حل کرده اند و شما می توانید حتی فقط یک عدد از محصول را چاپ کنید. همچنین عدم نیاز به کلیشه و قالب مشکل دوم هزینه بر بودن را نیز حل کرده است.

از محصولات چاپی جدید می توان به چاپ تابلو فرش اشاره کرد. شما می توانید از تابلو فرش های چاپی در مناسبت های مختلفی استفاده کنید، به عنوان مثال می توانید هنگام ورود افراد به داخل ساختمان به جای تابلوهای هدایت گر از تابلو فرش ها برای نشان دادن مسیر استفاده کنید، و یا به جای پادری های سنتی از تابلو فرش هایی با علامت برند خود به عنوان پادری استفاده کنید، همچنین شما می توانید از تابلو فرش با علامت برند خود جهت هدیه دادن به مشتریان استفاده کنید.

محصولات جدید دیگری مثل چاپ کوله و چاپ کیف را در نظر بگیرید. شما می توانید علاوه بر هدیه دادن آن به مشتریان به کارمندانتان نیز آن را هدیه دهید تا به نوعی مبلغ برند شما باشند. با این کار شما با یک تیر دو نشان زده اید، هم برند را برای مشتری تبلیغات کرده اید و هم فعالیتی در راستای حفظ و جذب نیروی انسانی جدید انجام داده اید.

همچنین برای کسب و کارهایی که نیاز است افرادی مثل ویزیتور یا اپراتور در محل مشتری حضور یابند استفاده از این کیف های چاپی در کنار تیشرت های چاپی با لوگوی دلخواه شما بسیار به تثبیت هویت بصری شما در ذهن مخاطب کمک میکنند.

عکسچاپ با ارائه محصولات جدید چاپی مثل کوسن، ساعت، پازل، لیوان و بیش از ۵۰ محصول دیگر این امکان را برای شما فراهم کرده است که به راحتی هم به صورت آنلاین هم حضوری محصول دلخواه خود را انتخاب کرده و با چاپ به صورت تک یا عمده کسب و کار خود را به راحتی و با شیوه های مدرن و تاثیر گذار تبلیغ کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.