۰ نفر

چگونه ارزش هدیه های نقدی روز پدر و مادر رو چند برابر کنیم؟

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵
کد خبر: 703999
چگونه ارزش هدیه های نقدی روز پدر و مادر رو چند برابر کنیم؟

در شرایط اقتصادی فعلی وقتی برای مناسبتی قرار است هدیه ای تهیه کنید حتما به آن فکر کرده اید که شاید فرد مخاطب شما به پول آن بیشتر از خود هدیه نیاز داشته باشد. اگر فرد مخاطب غریبه باشد یا از نزدیکان درجه یک نباشد، چون خریدن هدیه ای متناسب با سلیقه فردی که خیلی نسبت به او آشنایی ندارید کار راحتی نیست پس بهتر است که هدیه نقدی به او بدهید.

اما زمانی که نوبت به نزدیکان درجه یک می رسد، مثل خرید کادو روز پدر یا کادو روز مادر این شرایط کمی سخت تر می شود، شما میخواهید به ابعاد معنوی این روز بیشتر بپردازید و هدیه نقدی را کافی نمی دانید. اما از سوی دیگر ممکن است مخاطب شما واقعا به هدیه نقدی بیشتر از هدیه های خریدنی نیاز داشته باشد.

در این شرایط معمولا افراد هدیه نقدی را با گل یا شیرینی همراه می کنند که بسیار خوب است، اما مشکل این است که این هدیه چه مبلغ نقدی و چه گل و شیرینی ماندگاری ندارند و بعد از یک هفته اثری از هیچ کدام نمانده است.

راه کار پیشنهادی ما برای چند برابر کردن ارزش هدیه نقدی و همچنین ماندگار کردن آن، ترکیب کردن هدیه نقدی با یک هدیه ارزان قیمت اما سفارشی است. پیشنهاد ما چاپ تصویر مخاطب یا هر طرح دلخواه دیگر روی محصولات چاپی و ساخت یک هدیه سفارشی است. 

هدایای چاپی مثل لیوان ، ماگ ، بشقاب ، فرش ، تیشرت ، کیف پول و کیف دوشی هدایایی هستند که شما می توانید تصویری دلخواه را بر روی آن چاپ کنید و حتی به صورت تکی هم آن را سفارش دهید، علاوه بر آن بسیار مقرون به صرفه اند و از جمله هدایای مکمل و به یادماندنی بسیار خوبی محسوب می شوند. 

بسیاری از آن ها مثل لیوان تا چندین سال نیز به رغم مصرف هرروزه به یادگار می مانند. در زیر با مثالی نحوه استفاده از هدایای چاپی در کنار هدیه نقدی را آورده ایم:

مثلا فرض کنید برای خرید کادو روز زن شما تصمیم دارید یک کارت هدیه به همسر خود بدهید. برای چندبرابر کردن ارزش آن علاوه بر یک شاخه یا یک دسته گل می توانید تصویر زیبای دو نفره خود را روی یک لیوان حرارتی دسته قلبی اکلیلی چاپ کنید، داخل آن را پر از پوشال کنید و کارت هدیه را در آن قرار دهید. به این شکل شما نه تنها یک بار برای دادن هدیه مخاطب خود را غافلگیر کرده اید، بلکه با هر بار نوشیدن چای در آن لیوان این روز خوش برایش تداعی می شود.

سایت عکسچاپ (www.akschap.com) با چاپ طرح دلخواه شما روی بیش از ۵۰ محصول چاپی شما را در چند برابر کردن ارزش هدیه نقدی تان همراهی می کند. همچنین شما می توانید از طرح های آماده عکسچاپ که برای تمامی مناسبت ها در سایت موجود اند استفاده کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.